Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Men grønn! 7 år sist gang 😨 Jeg har fra tid til annen de siste 2 ukene hatt litt murring i hoftene som jeg pleide til mens perioden. Dette husker jeg gjennom store deler av sist svangerskap. Det var med tvillinger og nå venter jeg kun et barn! I går kveld ble jeg plutselig dårlig i magen, men tenkte ikke stort over det...for har ikke vært mye aktivitet i helgen utenom å lage de herligste måltider og store fruktfat. Det har vært dårlig vær så vi har kun ligget i sofa eller seng å sett film. Tegnet og kosa oss med barna. Dessuten er jeg på toalettet sjeldent og slik har det vært under hele svangerskapet. Uke 33 nå. Men dette, uten å gå for mye i detaljer, var som å rense hele systemet. Så glad for at jeg tok gjeste toalettet og enda mer glad for at luftfriskeren ikke var tom!! Følte meg lett for første gang på lenge og masse liv å røre i magen. Jenta hadde mer plass virket det som 😂 Men pån igjen i natt.. Denne gangen med brennende følelse nederst i magen og plutselige krampetak i magen. Dette måtte være siste "ladning"...men kjennes ikke slik ut i skrivende stund.. Selve magen var stein hard og jeg brukte 2 timer på å kjenne liv. Sjokolade og saft pluss tett inntil mannen så våknet hun der inne. Skal love dere at jeg ba bønner der en stund! Jeg har ikke opplevd noe slikt før så lurer rett og slett på om kroppen gjør seg klar litt vel tidlig? Jeg fødte i uke 34 sist gang, naturlig. Dessuten har det vært "nesting" i hele helgen. Gått over litt klær, skrevet lister til sykehuset etc. Og nei det er ikke så lett som å ta en tlf til legen. Bor i utlandet med litt språkproblemer. Her godtar de ikke annet enn personlig oppmøte heller. Og reiser du inn så testes du ut av en annen verden. Jeg vil ikke være hysterisk! Så jenter! Hvordan vet jeg at ting er på gang og ikke bare en dårlig mage som går i heimen? Anonymous poster hash: 08999...cf8
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Du vet at noe er på gang når du enten/og/eller: 1: får regelmessige rier 2: får tegningsblødning og slimproppen går 3: er ved termin (80% av alle fødende føder uke 38-41) 4: du får vannavgang Det er sikre tegn. Ellers, får du be til høyere makter om at babyen din holder seg inne minst en måned til lykke til. Høres for meg bare ut som magesjau... Anonymous poster hash: 7e427...7b4
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Du vet at noe er på gang når du enten/og/eller: 1: får regelmessige rier 2: får tegningsblødning og slimproppen går 3: er ved termin (80% av alle fødende føder uke 38-41) 4: du får vannavgang Det er sikre tegn. Ellers, får du be til høyere makter om at babyen din holder seg inne minst en måned til lykke til. Høres for meg bare ut som magesjau... Anonymous poster hash: 7e427...7b4 Ja det passer dårlig om hu kommer nå...litt tidlig spør du meg.. Takk for svar Sist gikk bare vannet og så stoppet alt. 4 dager på sykehuset, liggende....kjipeste ever! Anonymous poster hash: 08999...cf8
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg er bare i uke 20, men sliter også med tarmsystemet. Høres litt likt ut. Går sjeldent på do, ofte forstoppet. Så plutselig kommer det en skikkelig "utblåsning" gjerne på natterstid, slik at hele systemet tømmer seg. Da kjenner jeg også som du skriver plutselig mere liv. Så er det noen dager med forstoppelse igjen før alt blir rensa ut igjen. Synes det høres ut som dette er litt tarmtrøbbel for deg også, så lenge du ikke kjenner rier så er det vel ikke fødsel på gang. Anonymous poster hash: 5b511...76b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå