Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg gjorde det i går kveld... Skikkelig! Ble så rasende at både hun og jeg ble skremt. Jeg hadde god grunn til å bli sint, men overdrev ganske mye. Fikk nok rett og slett.. Dagen i dag har vært preget av dårlig samvittighet:-( Anonymous poster hash: 6d0fc...5fd
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Ja... Var gravid og ekstremt hormonell, skulle rekke bussen, ungene krangle og jeg klikka! Pleier ikke være sånn! Ungene ble sjokka! Så jeg måtte forklare hva et hormontroll var for noe etter at de hadde fått en skikkelig unnskyldning! Helt grusomt! Kje te det bygget seg opp og til slutt small det! Er 6 år siden, og jeg tenker på det enda! Anonymous poster hash: 17840...e78
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Ja. Tvillinger og hypre barn. Ikke lett å holde seg gitt. Anonymous poster hash: 33e3b...8bf
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 De er 10 og 7. Har eksplodert mange ganger. Ikke da de var små, men når de ble eldre og presset grensene langt over streken. Anonymous poster hash: 4b223...bfc
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #5 Skrevet 11. oktober 2015 Ja. Det skjer flere ganger i uken. Trassalder på minste, og eldsten tror han er husets sjef. Trøster meg med at de blir eldre de også.. Anonymous poster hash: b85d7...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå