Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 For en tid tilbake møtte jeg en mann, som i og for seg virker veldig trivelig. Vi har fått god kontakt, og prater så og si daglig. Vi er også en del på besøk til hverandre. Når vi prater på meldinger hender det ofte at han ikke svarer på alle spørsmålene. F.eks. Om han hadde en fin kveld i går. Hvis han sier han skal besøke en kompis og jeg spørr hva dem har gjort, bruker han laaaang tid før han kommer opp med ett svar. Har også opplevd at han har sagt at han skal ditt og datt på ettermiddagen, men når jeg senere prater med han- er svaret noe annet. Er forsåvidt ikke redd for at han har noen andre damer, men lurer jo på hvorfor han enkelte ganger ikke svarer eller forteller ulike historier om hva han har gjort... Et det nå jeg bare skal ta beina og løpe, eller er mannfolk bare veldig distret?😝 Anonymous poster hash: 91bae...88c
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Mitt mannfolk klarer aldri å svare på alle spørsmål hvis jeg sender melding til han med flere spørsmål, av og til leser han også feil hvis han er stresset når han leser for eksempel. Han er distré og har alltid vært det. Må ofte gjenta spørsmål, men får ikke ulike historier da... Anonymous poster hash: 5ed23...8e5
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Slike menn har jeg aldri hatt gode erfaringer med. Som regel har de kjørt dobbeltløp. Eller de har vært så i sin egen verden at vi på sikt ikke hadde hatt nok til felles, nok å snakke om. Anonymous poster hash: ba0c5...869
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 Høres ut som du har en dårlig magefølelse Stol på den Anonymous poster hash: f1dc9...563
TinaK 1990 Skrevet 11. oktober 2015 #5 Skrevet 11. oktober 2015 Ikke døm bare etter sms....hvis dere har god kjemi etc? Jeg er gift med verdens flotteste mann...vi prater om alt og han er min beste venn og støttespiller. Men gud så håpløs han er med sms...så jeg ringer hvis jeg vil ha en dialog
Gjest Antarctica Skrevet 11. oktober 2015 #6 Skrevet 11. oktober 2015 Fordi han ikke vil svare, enten ikke vil at du skal vite, eller syns du blander deg.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #7 Skrevet 12. oktober 2015 Har opplevd det samme med en tidligere kamerat. Han svarte alltid kun på spm nummer en. Ufattelig irriterende, og ikke noe jeg hadde satt pris på hos en kjæreste. Anonymous poster hash: 9ab1c...c73
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #8 Skrevet 12. oktober 2015 Noen menn er sånn er min erfaring. Både mannen og elskeren min svarer bare på halvparten av det jeg spør om. Tenker at jeg spør om litt for mye, og at de ikke får med seg alt. Skyld delt. Anonymous poster hash: 9d786...07e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå