Gå til innhold

Dere som er skilt, se hit


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det fra dere sendte "søknaden" til fylkesmannen om skilsmisse, til dere fikk svar og papir på at det er godkjent?

 

Anonymous poster hash: fa12c...5c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

 

Anonymous poster hash: fa12c...5c5

Skrevet

Hm... noen år siden men vi var først separert et år før vi igjen signerte papirer på skilsmisse. Det tok vel et par mnd før vi fikk papirer etter det.

 

Vi ble skilt.

Ingen skulle giftes på nytt så ingen hastverk.

Men ja, godt å få det gjort når man først har satt igang hjulene.

 

Anonymous poster hash: 18353...5c1

Skrevet

Det tar såpass lang tid altså. Æsj, ja det hadde vært kjekt å få papirer osv i orden og bare "bli kvitt det" på en måte... Det er 3-4 uker siden jeg sendte inn

 

Anonymous poster hash: fa12c...5c5

Skrevet

Seperasjonspapirene tok en mnd fra de var sendt inn. Da vi sendte inn skillsmissepapirene passet vi på å sende de inn slik at de var der da det hadde gått ett år, tok ca tre uker etter "ettårsdagen" for seperasjonen før vi fikk godkjenning av skilsmisse i posten :)

 

Anonymous poster hash: f5a4d...0e9

Skrevet

Må rett og slett bare ta tiden til hjelp da, og håpe det ikke drøyer i en hel evighet...

 

Anonymous poster hash: fa12c...5c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...