Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Hvor lang tid tok det fra dere sendte "søknaden" til fylkesmannen om skilsmisse, til dere fikk svar og papir på at det er godkjent? Anonymous poster hash: fa12c...5c5
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Ingen?? Anonymous poster hash: fa12c...5c5
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Hm... noen år siden men vi var først separert et år før vi igjen signerte papirer på skilsmisse. Det tok vel et par mnd før vi fikk papirer etter det. Vi ble skilt. Ingen skulle giftes på nytt så ingen hastverk. Men ja, godt å få det gjort når man først har satt igang hjulene. Anonymous poster hash: 18353...5c1
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Det tar såpass lang tid altså. Æsj, ja det hadde vært kjekt å få papirer osv i orden og bare "bli kvitt det" på en måte... Det er 3-4 uker siden jeg sendte inn Anonymous poster hash: fa12c...5c5
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #5 Skrevet 12. oktober 2015 Seperasjonspapirene tok en mnd fra de var sendt inn. Da vi sendte inn skillsmissepapirene passet vi på å sende de inn slik at de var der da det hadde gått ett år, tok ca tre uker etter "ettårsdagen" for seperasjonen før vi fikk godkjenning av skilsmisse i posten Anonymous poster hash: f5a4d...0e9
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #6 Skrevet 12. oktober 2015 Må rett og slett bare ta tiden til hjelp da, og håpe det ikke drøyer i en hel evighet... Anonymous poster hash: fa12c...5c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå