Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg ønsker en jobb på kontor. Gjerne en typisk sekretærjobb,der man jobber med lønn og personal, møtebooking, administrative oppgaver. Noen idé til utdannelse? Anonymous poster hash: 7bb4f...a29
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Bachelor i øk/adm, gjerne med fordypning i økonomibiten (det er mest ettertraktet, da har man kompetanse til å jobbe med lønn og denslags også). Anonymous poster hash: 59283...7ab
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Enig med hun over. Og det er veldig gøy å jobbe med sånt synes jeg, så godt valg :-) Anonymous poster hash: 4f193...922
TPK Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 De har vel noe som heter fagrbev i handel og kontor (?) på vgs. Det kommer jo an på om du har studiekompetanse. Har du bachelor i økonomi får du sjelden en sekretærjobb, da blir det ofte mer ansvar og "tyngre" oppgaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå