Gå til innhold

Tips til opplevelser i London med barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

8 og 10 år. Gjerne noe utenom de typiske Madam T og London eye😊

 

Anonymous poster hash: b0ad7...7e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

London Dungeon er kult, men da bør de kunne engelsk ganske greit.

Musikaler er jo moro, tower of London er artig, også det rare museet.. Husker jo ikke hva det heter plutselig!

Skrevet

Natural history museum og Harry Potter.



Anonymous poster hash: 84b8c...bf9
Skrevet

Vi skal på Les miserable , var på Lion king sist. Er ikke London Dungeon veldig skummelt?

 

Anonymous poster hash: b0ad7...7e5

Skrevet

Vi skal på Les miserable , var på Lion king sist. Er ikke London Dungeon veldig skummelt?

 

Anonymous poster hash: b0ad7...7e5

Nei

 

Anonymous poster hash: 6c1fa...fac

Skrevet

Om du vil litt utenfor sentrum anbefaler jeg å reise en tur til Muswell hill og Alexandra Palace. Nydelig utsikt over London, spennende mat og butikker. Det er skøytehall inne i Alexandra Palace, hage med svanebåter og stor minigolf. Veldig morsomt med bussturen opp fra sentrum også. Sett dere fremst øverst. Da ser dere masse av "utkantlondon". Og ser dere noe spennende på veien er det bare å trykke på stopp og hoppe av. Bussene går med jevne mellomrom uansett ☺ kos dere

 

Anonymous poster hash: 8a299...08e

Skrevet

Vi skal på Les miserable , var på Lion king sist. Er ikke London Dungeon veldig skummelt?

 

Anonymous poster hash: b0ad7...7e5

Jeg ville ikke hatt med barna på London Dungeon, synes det er litt skummelt. Tipper fra 12 år og oppover er det mer passende. Har dere kjøpt billetter til Les Miserables? Det er et ganske voksent stykke.

 

Anonymous poster hash: 84b8c...bf9

Skrevet

Museum of childhood😊

 

Anonymous poster hash: 82693...a87

Skrevet

 

 

Vi skal på Les miserable , var på Lion king sist. Er ikke London Dungeon veldig skummelt?

 

Anonymous poster hash: b0ad7...7e5

Jeg ville ikke hatt med barna på London Dungeon, synes det er litt skummelt. Tipper fra 12 år og oppover er det mer passende. Har dere kjøpt billetter til Les Miserables? Det er et ganske voksent stykke.

 

Anonymous poster hash: 84b8c...bf9

Kun eldste som skal med, hun har sett filmen😊

 

Anonymous poster hash: b0ad7...7e5

Skrevet

Kidzania er kult, men da krever det at de er ganske stødige i engelsk. Ellers Clip 'n Climb.

 

Museum of Childhood, Natural History Museum, Science Museum, Crystal Palace.

 

London Dungeon kan bli litt skummelt, tror jeg.

Skrevet

Vi og våre syntes British museum var helt fantastisk!!

 

Anonymous poster hash: 3c2bf...91d

Skrevet

London Dungeon er kult, men da bør de kunne engelsk ganske greit.

Musikaler er jo moro, tower of London er artig, også det rare museet.. Husker jo ikke hva det heter plutselig!

 

Ripley´s Believe it or not

 

Anonymous poster hash: 28bda...188

Skrevet

Vi har vært i London denne uken med to 6-åringer :-) høydepunktene var shrek adventures, naturhistorisk museum (gratis) og London eye! Og bare det og kjøre 2 etg buss og sitte øverst, og spasere i hyde park/kensington gardens og se på ekornene. Middag på rainforest cafe var også veldig kjekt. Vi skulle en tur med ducktours, men det ble ikke tid. Det gikk med et par timer på hamleys også.

Skrevet

Vi har vært i London denne uken med to 6-åringer :-) høydepunktene var shrek adventures, naturhistorisk museum (gratis) og London eye! Og bare det og kjøre 2 etg buss og sitte øverst, og spasere i hyde park/kensington gardens og se på ekornene. Middag på rainforest cafe var også veldig kjekt. Vi skulle en tur med ducktours, men det ble ikke tid. Det gikk med et par timer på hamleys også.

Bestilte dere bord på Rainforest?

 

Anonymous poster hash: b0ad7...7e5

Skrevet

Thriller var helt fantastisk!! En time unna med tog ligger legoland Windsor. En utrolig flott togtur, og legoland var utrolig fint:-))

Naturhistorisk museum var knall;-)

 

Anonymous poster hash: 1765d...07b

Skrevet

 

Vi har vært i London denne uken med to 6-åringer :-) høydepunktene var shrek adventures, naturhistorisk museum (gratis) og London eye! Og bare det og kjøre 2 etg buss og sitte øverst, og spasere i hyde park/kensington gardens og se på ekornene. Middag på rainforest cafe var også veldig kjekt. Vi skulle en tur med ducktours, men det ble ikke tid. Det gikk med et par timer på hamleys også.

Bestilte dere bord på Rainforest?

 

Anonymous poster hash: b0ad7...7e5

Beklager seint svar! Nei vi bestilte ikke bord, de hadde to etasjer og vel så det så de hadde god plass :-) men vi var kl. 20 om kvelden, kanskje mer folk tidligere på dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...