Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 8 og 10 år. Gjerne noe utenom de typiske Madam T og London eye😊 Anonymous poster hash: b0ad7...7e5
Optatium Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 London Dungeon er kult, men da bør de kunne engelsk ganske greit. Musikaler er jo moro, tower of London er artig, også det rare museet.. Husker jo ikke hva det heter plutselig!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Natural history museum og Harry Potter. Anonymous poster hash: 84b8c...bf9
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 Vi skal på Les miserable , var på Lion king sist. Er ikke London Dungeon veldig skummelt? Anonymous poster hash: b0ad7...7e5
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #5 Skrevet 11. oktober 2015 Vi skal på Les miserable , var på Lion king sist. Er ikke London Dungeon veldig skummelt? Anonymous poster hash: b0ad7...7e5 Nei Anonymous poster hash: 6c1fa...fac
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #6 Skrevet 11. oktober 2015 Om du vil litt utenfor sentrum anbefaler jeg å reise en tur til Muswell hill og Alexandra Palace. Nydelig utsikt over London, spennende mat og butikker. Det er skøytehall inne i Alexandra Palace, hage med svanebåter og stor minigolf. Veldig morsomt med bussturen opp fra sentrum også. Sett dere fremst øverst. Da ser dere masse av "utkantlondon". Og ser dere noe spennende på veien er det bare å trykke på stopp og hoppe av. Bussene går med jevne mellomrom uansett ☺ kos dere Anonymous poster hash: 8a299...08e
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #7 Skrevet 11. oktober 2015 Vi skal på Les miserable , var på Lion king sist. Er ikke London Dungeon veldig skummelt? Anonymous poster hash: b0ad7...7e5 Jeg ville ikke hatt med barna på London Dungeon, synes det er litt skummelt. Tipper fra 12 år og oppover er det mer passende. Har dere kjøpt billetter til Les Miserables? Det er et ganske voksent stykke. Anonymous poster hash: 84b8c...bf9
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #8 Skrevet 11. oktober 2015 Museum of childhood😊 Anonymous poster hash: 82693...a87
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #9 Skrevet 11. oktober 2015 Vi skal på Les miserable , var på Lion king sist. Er ikke London Dungeon veldig skummelt? Anonymous poster hash: b0ad7...7e5 Jeg ville ikke hatt med barna på London Dungeon, synes det er litt skummelt. Tipper fra 12 år og oppover er det mer passende. Har dere kjøpt billetter til Les Miserables? Det er et ganske voksent stykke. Anonymous poster hash: 84b8c...bf9 Kun eldste som skal med, hun har sett filmen😊 Anonymous poster hash: b0ad7...7e5
beef sister Skrevet 11. oktober 2015 #10 Skrevet 11. oktober 2015 Kidzania er kult, men da krever det at de er ganske stødige i engelsk. Ellers Clip 'n Climb. Museum of Childhood, Natural History Museum, Science Museum, Crystal Palace. London Dungeon kan bli litt skummelt, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #11 Skrevet 11. oktober 2015 Vi og våre syntes British museum var helt fantastisk!! Anonymous poster hash: 3c2bf...91d
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #12 Skrevet 11. oktober 2015 London Dungeon er kult, men da bør de kunne engelsk ganske greit. Musikaler er jo moro, tower of London er artig, også det rare museet.. Husker jo ikke hva det heter plutselig! Ripley´s Believe it or not Anonymous poster hash: 28bda...188
Campus Skrevet 11. oktober 2015 #13 Skrevet 11. oktober 2015 Vi har vært i London denne uken med to 6-åringer :-) høydepunktene var shrek adventures, naturhistorisk museum (gratis) og London eye! Og bare det og kjøre 2 etg buss og sitte øverst, og spasere i hyde park/kensington gardens og se på ekornene. Middag på rainforest cafe var også veldig kjekt. Vi skulle en tur med ducktours, men det ble ikke tid. Det gikk med et par timer på hamleys også.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #14 Skrevet 11. oktober 2015 Vi har vært i London denne uken med to 6-åringer :-) høydepunktene var shrek adventures, naturhistorisk museum (gratis) og London eye! Og bare det og kjøre 2 etg buss og sitte øverst, og spasere i hyde park/kensington gardens og se på ekornene. Middag på rainforest cafe var også veldig kjekt. Vi skulle en tur med ducktours, men det ble ikke tid. Det gikk med et par timer på hamleys også. Bestilte dere bord på Rainforest? Anonymous poster hash: b0ad7...7e5
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #15 Skrevet 11. oktober 2015 Thriller var helt fantastisk!! En time unna med tog ligger legoland Windsor. En utrolig flott togtur, og legoland var utrolig fint:-)) Naturhistorisk museum var knall;-) Anonymous poster hash: 1765d...07b
Campus Skrevet 17. oktober 2015 #16 Skrevet 17. oktober 2015 Vi har vært i London denne uken med to 6-åringer :-) høydepunktene var shrek adventures, naturhistorisk museum (gratis) og London eye! Og bare det og kjøre 2 etg buss og sitte øverst, og spasere i hyde park/kensington gardens og se på ekornene. Middag på rainforest cafe var også veldig kjekt. Vi skulle en tur med ducktours, men det ble ikke tid. Det gikk med et par timer på hamleys også.Bestilte dere bord på Rainforest? Anonymous poster hash: b0ad7...7e5 Beklager seint svar! Nei vi bestilte ikke bord, de hadde to etasjer og vel så det så de hadde god plass :-) men vi var kl. 20 om kvelden, kanskje mer folk tidligere på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå