Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg👍🏽👍🏽👍🏽

Anonymous poster hash: 92ed3...94f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan jeg tenke meg dere gjør. Du og resten av harryfolket. 👹

Anonymous poster hash: 22706...5a6

Skrevet

Gleder meg jeg også :D 😁😁

Anonymous poster hash: 1f44c...922

Skrevet

Hæ, er det big brother idag? Hvilken kanal?

Anonymous poster hash: c6cac...bf4

Skrevet

Gleder meg jeg også. Er høyt utdannet og jobber i et yrke med høyt tempo som handler om liv og død. Jeg elsker å koble av med totalt hjernedød underholdning som Big Brother, Paradise hotell osv..

Anonymous poster hash: 632a2...fa2

Skrevet

Som tidligere deltaker skal jeg love dere at jeg IKKE skal se en eneste episode av BB. Jeg får klaustrofobi av å tenke tilbake til den tiden selv om det er veldig lenge siden nå. Tror ikke noen kan tenke seg hvordan det er å tilbringe mellom 50-100 dager i en bunkers uten å vite noe om hva som skjer på utsiden, eller å ikke kunne ta opp tlf å ringe noen du er glad i.

Aldri mer...

Anonymous poster hash: eaaf3...1aa

Skrevet

Hæ, er det big brother idag? Hvilken kanal?

Anonymous poster hash: c6cac...bf4

På fem, nå kl 2100😁😁

Skrevet

Som tidligere deltaker skal jeg love dere at jeg IKKE skal se en eneste episode av BB. Jeg får klaustrofobi av å tenke tilbake til den tiden selv om det er veldig lenge siden nå. Tror ikke noen kan tenke seg hvordan det er å tilbringe mellom 50-100 dager i en bunkers uten å vite noe om hva som skjer på utsiden, eller å ikke kunne ta opp tlf å ringe noen du er glad i.

Aldri mer...

Hva har dette med saken å gjøre?

Det er jo ikke slik at vi skriver at vi skulle ønske vi kunne delta.. Så idioter er vi jo ikke!

Anonymous poster hash: a7198...c3e

Skrevet

Ja, det kan jeg tenke meg dere gjør. Du og resten av harryfolket. 👹

Anonymous poster hash: 22706...5a6

Huffda.. Hva liker DU å se på tv da? "Der ingen skulle tru at nokon kunne bo", er gjerne litt mer i din gate? 😂

Skrevet

Aldri mer...

Hva har dette med saken å gjøre?

Det er jo ikke slik at vi skriver at vi skulle ønske vi kunne delta.. Så idioter er vi jo ikke!

Anonymous poster hash: a7198...c3e

👆🏽😂😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...