Oktavia Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Har hatt det før, i barndommen. Tror kanskje suppa har gutt meg et brist på venstre side. Det er skikkelig sårt og en brennende følelse der. Kun nederste ribbenet. Våknet til noe jeg trodde var skikkelig strekk for 2 netter siden. Det har brent siden når jeg ligger på den siden eller når hun er nær der. Kan det være brist? Ikke farlig for henne?
SuperFries Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Suppa? Mener du ungen? Er du gravid? Gjør det vondt når du puster eller beveger deg ellers? Og om du er gravid og spør om en brist kan være farlig for et foster, så er svaret nei.
Oktavia Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2015 Suppa? Mener du ungen? Er du gravid? Gjør det vondt når du puster eller beveger deg ellers? Og om du er gravid og spør om en brist kan være farlig for et foster, så er svaret nei. Dan auto korrekt! Mente snuppa 😂 Ja er 33 uker på vei. Vondt å ligge på. Kjenner små stikk når jeg puster. Jeg kan leve med smertene. Mer bekymret for ungen. Men da fikk jeg svar, takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå