Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 For et par måneder siden kjøpte vi drømmehuset, før vi hadde solgt vårt. Vi var i tvil om dette, men megler overbeviste oss om at det ikke ville bli noe problem å få solgt vårt, det ville gå kjempe raskt. Dessverre trodde vi på megler, lot oss overtale og nå får vi ikke solgt vårt. Vi har satt det ned i pris med 200.000,- da vi mente prisen var for høy. Nå er det priset under gjennomsnittet for området.  På fredag fikk mannen beskjed om at han mister jobben pga nedbemanning.  Kjenner jeg angrer meg grønn på at vi lot megler overbevise oss om at huset ville bli solgt. Så da sitter vi her snart med to hus og bare jeg i full stilling.  Huff, hvordan skal det gå? Kjenner jeg sliter med nattesøvnen for tiden....gi meg styrke...  Anonymous poster hash: 9495e...0d5
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Ikke mulig å leie ut deres hus og dekket utgiftene på denne måten?  Anonymous poster hash: e2635...6cf
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Jo, vi må nok prøve på det, men verken banken eller vi ønsker det. Da må vi trekke det fra markede, og det ønsker vi ikke. Men, må vi, så må vi...  Anonymous poster hash: 9495e...0d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå