Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Tenkte jeg skulle lage får-i-kål til middag i dag, noe jeg aldri har gjort før fordi vi alltid blir invitert bort på det, både til mine foreldre og til svigers. Men i år har det ikke passet sånn. Så da er det bare å finne oppskriften selv å sette i gang. Det skal jo være så enkelt. Men hva skjer? Jo, jeg følger oppskriften nøye og ender opp med ei gryte hvor halvparten av kjøttet er kokt og kålen i-stykker-kokt, mens det på toppen er seigt og kålen bare såvidt myk. Hva i ..... gjorde jeg galt? Anonymous poster hash: df7c9...b00
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Tenkte jeg skulle lage får-i-kål til middag i dag, noe jeg aldri har gjort før fordi vi alltid blir invitert bort på det, både til mine foreldre og til svigers. Men i år har det ikke passet sånn. Så da er det bare å finne oppskriften selv å sette i gang. Det skal jo være så enkelt. Men hva skjer? Jo, jeg følger oppskriften nøye og ender opp med ei gryte hvor halvparten av kjøttet er kokt og kålen i-stykker-kokt, mens det på toppen er seigt og kålen bare såvidt myk. Hva i ..... gjorde jeg galt? Anonymous poster hash: df7c9...b00 Hadde du lokk på? Jeg dekker alltid alt med vann og koker i en drøy time MER enn angitt. Istykkerkokt kål synes jeg er helt topp. Anonymous poster hash: a2c41...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå