Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Barnefar er psykopat og rusmisbruker, og har både under og etter samlivsbruddet gjort livet mitt til et rent helvete. Vi har et elendig samarbeid, via fvk. Som følge av det har jeg valgt å flytte til ei bittelita bygd et stykke unna. Bf har mye penger, og nå har det kommet meg for øre at han ser på hus/tomter i gangavstand fra der jeg nå bor.... kan jeg stoppe ham på noe vis? Anonymous poster hash: b101b...e31
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Nei, du kan ikke nekte ham å flytte til samme bygd.. Men hvis flyttingen din betyr mindre samvær med barnet så forstår jeg ham faktisk.. Jeg hadde gitt beng i min eks, men ville vært nær mine barn.. Anonymous poster hash: 779c8...3f3
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Hvis barnefar truer deg og ikke har samvær, så kan du be om besøksforbud. Noe annet kan du dessverre ikke gjøre så vidt jeg forstår. Anonymous poster hash: d6e93...bcb
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 Nei, du kan ikke nekte han å flytte nærmere deg. Du kan be om besøksforbud om han er truende. Anonymous poster hash: 605ca...4d2
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #5 Skrevet 11. oktober 2015 synes det er så rart her inne at alle bf er voldlige Anonymous poster hash: e71f9...5a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå