Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg veier 97kg og har nettopp fått positiv G-test. Er det noen spesielle prosedyrer de gjør på overvektige, evt hva? Takk for svar på forhånd Dette blir mitt 2 barn om det skal ha noe å si på kontrollene Anonymous poster hash: ce4cc...b61
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Det er vel i hovedsak å ev. sjekke for svangerskapsdiabetes, ev. med glukosebelastning om nødvendig. Men det viktigste er det du selv gjør for deg og barnet ditt. Spis riktig, hold deg unna sukker og raske karbohydrater og hold deg i så mye aktivitet som du greier Gratulerer og lykke til med graviditeten Anonymous poster hash: 94007...9f3
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg er også overvektig og gravid. Det eneste er at jeg har fått beskjed om å ikke gå opp så veldig mye i vekt, -max 8 kg har legen anbefalt meg. Er nå i uke 20, og alt er bare bra så langt. Prøver å være flink med kostholdet, og burde kanskje rørt litt mer på meg enn det jeg gjør. Ellers må man med høy BMI også ta en glukosebelastningstest etterhvert, da man er ekstra utsatt for svangerskaosdiabetes. Dette skal gå bra! Ikke bekymre deg! Anonymous poster hash: be223...846
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 Takk for svar! forrige svangerskap veide jeg 75, så gått opp innmari mye på 2 år, haha :-) nei, nå blir det skjerpings her! Anonymous poster hash: ce4cc...b61
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #5 Skrevet 11. oktober 2015 Samme med meg også ☺ 75kg i første svangerskap og 92kg i andre svangerskap 😂 Anonymous poster hash: 72184...0fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå