Gå til innhold

Julekort eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sender dere fremdeles ut julekort? I posten altså? Ser mange bare ikke sender lengere eller sender digitalt på Mail eller Facebook (synes det er trist!!)

Hva gjør dere fleste?

Anonymous poster hash: 1d373...2b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både jeg og mine venner sender fremdeles julebord og da med bilder av ungene, selv om de voksne :D

Skrevet

Ja jeg sender julekort, men ikke på denne tiden av året.

Anonymous poster hash: 2a574...28f

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ja, jeg sender julekort, men ikke før til jul. De pleier å gå i posten ca 16.-18. desember. ;-)

Skrevet

Sender julekort om eg hugsar å bestille. Synes det er koselig. Men det blir ikkje i oktober, akkurat.

Skrevet

Både jeg og mine venner sender fremdeles julebord og da med bilder av ungene, selv om de voksne :D

Litt voldsomt å sende et helt julebord synes nå jeg da :P Men hadde selvsagt satt pris på om det kom et på døra ;)

Skrevet

Sender julekort ja, synes det er så koselig å få, så da sender jeg til andre også :)

Anonymous poster hash: d2b16...a1d
Skrevet

Sender julekort- Særlig "gamle tanter" osv synes det er veldig ok. Alternativt julebrev med bilder.

Synes det er ok å få også. Ikke alle tidligere nære venner vi møter så ofte, så da er det hyggelig å se hvordan barna utvikler seg.

Anonymous poster hash: 63a63...4b7
Skrevet

Selvfølgelig til jul ja! Hahahaha

I fjor sendte jeg ut ca 25, og fikk 4 selv.... Ble SÅÅÅ skuffa!! Da skjønte jeg at det er starten på slutten, spm så mange ting oppigjennom årene. Jul i skomakergata, julebukk, de enkle julekalenderene med små plastfigurer i....

Gjest Antarctica
Skrevet

Selvfølgelig til jul ja! Hahahaha

I fjor sendte jeg ut ca 25, og fikk 4 selv.... Ble SÅÅÅ skuffa!! Da skjønte jeg at det er starten på slutten, spm så mange ting oppigjennom årene. Jul i skomakergata, julebukk, de enkle julekalenderene med små plastfigurer i....

Jeg får ikke heller alltid like mange tilbake, men hvis folk svarer med en mail eller sms, får de likevel et kort året etter 😊

Skrevet

Sender julekort ja, mange også.  Elsker å sende og å få julekort, i alle fall så lenge det er noe personlig, ikke bare et bilde i posten uten så mye som en håndskrevet "God jul hilsen Kari og familien" på.  

Skrevet

Vi sender julekort enda. Synes det er en koselig tradisjon, og stas å se bilder av de barna vi ikke ser så ofte. 

Skrevet

Jeg glemmer det alltid av.. Men pappa sender ut lygekort. Da forteller han om alle bragdene vi ungene har gjort iløpet av året. Sist år så hadde jeg vunnet idol (jeg synger i kor), min ene søster hadde vunnet en fredspris for hennes kokkekunskaper, den andre søsteren hadde vunnet ett eller annet med hest som han ikke helt visste var, men det var visst veldig stort og han hadde vært plaget med aviser og tv på døra til alle døgnets tider siden han hadde så fantastiske døtre. :)

Anonymous poster hash: 6083a...b05
Skrevet

Julekort er kjempe koselig, både å sende og få :) De henges opp på "julekort-veggen" som pynt i julen.

Skrevet

Etter at vi fikk barn så sender vi sånt med bilde på til familie og venner (20-30 stk). Får tilbake fra noen venner som har barn. Synes det er hyggelig å kunne sende en liten hilsen til folk man ikke ser så ofte, men som man har et godt forhold til likevel.

Skrevet

Sender minst tjue hvert år, og får tilsvarende tilbake, ikke nødvendigvis fra de samme.

Skrevet

Ja ,sender julekort i posten. Syns det er veldig trist å bare få en sms eller et julebrev som er ferdig komponert likt til alle.

Skrevet

Litt voldsomt å sende et helt julebord synes nå jeg da :P Men hadde selvsagt satt pris på om det kom et på døra ;)

Himmel som jeg skriver da :) Satt å tenkte på årets julebord og jaja..... må jo sprite opp litt her inne.

Skrevet

Barna tegner inni kort og lager noen kort. Så sender vi ja. Vi prøver den varierten i år. Mye jobb. 30 kort.

Anonymous poster hash: 5a3a8...7cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...