Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Noen som har en god oppskrift på gulrotbrød?🍞Har så lyst å prøve noe nytt😃 Anonymous poster hash: 1f52c...95b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg bruker alltid gulrot i brødet, men har ingen egen oppskrift på det. Det er bare å tilsette 1-2 finrevne gulrøtter i deigen, pluss litt ekstra mel. Gjør ikke så mye for smaken, men baksten blir saftig og fin av det. Anonymous poster hash: d623b...8fe
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Å okei så jeg trenger ikke andre ingredienser?eller kutte ned på noe? Anonymous poster hash: 1f52c...95b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 Å okei så jeg trenger ikke andre ingredienser?eller kutte ned på noe? Anonymous poster hash: 1f52c...95b Tja. Jeg baker alltid på slump, så om deigen blir litt større eller mindre fra gang til gang vet jeg ikke - jeg regulerer bare melmengden. Hvis du vil ha deigen akkurat like stor som i oppskriften bør du kanskje holde igjen litt på væsken, det er jo en del saft i gulrot. Du trenger ingen andre ingredienser. Anonymous poster hash: d623b...8fe
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #5 Skrevet 11. oktober 2015 Takk for svar, da skal dette prøves😉 Anonymous poster hash: 1f52c...95b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå