oslofrk Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg får gjevnlig sår i munnen. Det er blemmer som blir så vonde, spesielt når jeg spiser. Noen som vet hva dette er/har gode råd?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Jeg får gjevnlig sår i munnen. Det er blemmer som blir så vonde, spesielt når jeg spiser. Noen som vet hva dette er/har gode råd? Mest sannsynlig er det vel munnskold? Blir hvite flekker inne i munnen, veldig vondt. Jeg har hatt det bare to-tre ganger. Da kjøpte jeg en slags gele på apoteket som man skal dekke flekken med, som en beskyttende hinne. Da gør det mindre vondt, og jeg synes også de forsvant ganske fort. Anonymous poster hash: ddb64...8c8
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Bytt tannkrem! De fleste som får det ofte bruker enten en tannkrem med mye såpe i, eller så er de allergisk/sensitive mot noen matvarer/ingredienser :-) Anonymous poster hash: 29ef4...da4
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 Og rens med Corsodyl 2-3 ganger daglig, og så kan du bruke Aftamed Gel direkte på sårene for å lindre smerte. Sårene gror også mye raskere da :-) Anonymous poster hash: 29ef4...da4
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #5 Skrevet 11. oktober 2015 Synes det høres ut som herpes, jeg. Ta en test hos legen Når jeg får utbrudd er det tannhygigiene med corsodyl morgen og kveld som gjelder. Anonymous poster hash: 40c06...297
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #6 Skrevet 11. oktober 2015 Tusen takk for svar ladies! Jeg har byttet tannkrem til Clinomyn, men det kommer likevel... Tror det er munnskold pga hvite blemmer, men nå er de kommet langt bak i munnen to ganger på rad. apotek i morgen! Takk! Anonymous poster hash: d14b8...42e
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #7 Skrevet 11. oktober 2015 Prøv zendium tannkrem. Er den eneste tannkremen jeg kan bruke uten å få sår. Når jeg får sår bruker jeg corsydol (?), synes det er ubehagelig å skylle munnen, så pleier å bruke en qtips for å bare pensle blemma. Dette gjør jeg flere ganger daglig til blemma forsvinner. Anonymous poster hash: b7685...a40
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #8 Skrevet 11. oktober 2015 Støtter Zendium forslaget. Er vel (?) den eneste såpefrie tannpastaen. Anonymous poster hash: fd7c4...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå