Gå til innhold

Vondt i mammahjertet.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår er 6 måneder, og han har tidligere vokst og lagt på sg masse!Han var litt over gjennomsnittet ved fødsel. På 6 måneders kontroll hadde han kun gått opp 100 gram! Jeg ble helt sjokkert og begynte nesten å gråte. Han hater grøt så vi gir han et middagsglass til middag, og ellers får han mme 270 ml. Gjør så vondt og føler meg som verdens verste mamma :( noen som har vært i samme situasjon? Sitter og gruer meg til 7 mnd kontrol :(

 

Anonymous poster hash: 5a9ef...298

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv brødskiver i stede for grøt.

Gjest Antarctica
Skrevet

De vokser i rykk og napp. Ikke la deg knekke av dette. Hvis helsesøster eller du selv er bekymret, så kan du avtale ukentlig veiing en periode? Og noen unger tar til seg bedre av brødskiver enn grøt. Du kan også velge alternativer som f eks fruktmos (banan er næringsrikt), avokado og potetmos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...