Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #1 Skrevet 11. oktober 2015 Kan noen berolige meg? Hater underlivsundrrsøkelser! Anonymous poster hash: 8f749...756
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #2 Skrevet 11. oktober 2015 Det går bra Anonymous poster hash: 9456b...532
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Har du vært på en før da? Jeg og takler sånt utrolig dårlig, så ille at jeg knakk sammen selv med litt beroligende innabords. MEN det er ikke farlig, hun jeg var hos var utrolig flink og forsiktig. Og etter knekken rett før undersøkelsen så fikk jeg samlet meg og selve undersøkelsen gikk faktisk veldig fint! Si at du har gruet deg så tar de deg nok ekstra godt i mot og kan hjelpe med å holde nerver i sjakk Siden du har kronisk b.v er det fint at du får sjekket, kanskje blir du kvitt problemet. Hvis du vil kan du også be om at de sier i fra hva som skal skje og når, eller ikke si noe om det i det hele tatt. Men jeg tror du vil se at det ikke er så ille som du har sett for deg altså. Masse lykke til og det er lov å si i fra at du er engstelig. Anonymous poster hash: 73762...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå