Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg står på badet og tester ut sminke til halloween da mannen min kommer inn og begynner å fortelle meg en historie om hvordan han sa ved middagsbordet hos mine foreldre (jeg var ikke der) at jeg ønsker å være organdonor og hvor min far etterhvert sier noe slik som at ingen vil ha mitt ansikt. Hvorpå jeg spør min mann hvorfor han forteller meg det. For det første synes jeg det er helt idiotisk av min far, men jeg syns det er vel så idiotisk av min mann og komme og fortelle meg det. Jeg ber han gå ut av badet og nå mener han jeg er skikkelig barnslig som tar meg nær av en sånn sak. Jeg reagerer på at han finner det nødvendig å komme å fortelle meg en så ukoslig ting. Er jeg helt på bærtur som syns han kunne holdt dette for seg selv? Anonymous poster hash: edb69...951 Anonymous poster hash: edb69...951
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Nei, du er ikke på bærtur. Din far og din mann er på bærtur. Anonymous poster hash: 17a79...32e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå