Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Noen som har tatt det? Bruker man vanlig teip eller får man hos legen? Hadde vært så greit å slippe å bestille time... Aller helst ville jeg bare kjørt på med medisin, men føler ikke jeg kan det når datteren min bare såvidt har rundet året. Mannen tror heller ikke at vi har det så hvis jeg tester slipper vi å diskutere det. Anonymous poster hash: bd488...5d4
Mamma_til_2 Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Du ser jo i bleien om barnet har mark eller ikke, mistenker du det så ring legen og få vite hvilken kur dere skal bruke det er jo uhyre smittsomt! Har aldri hørt om teiptest!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #3 Skrevet 11. oktober 2015 Hei, takk for svar. Jeg har ikke sett levende mark i avføringen til barnet, så kan ikke vite sikkert. I en test av småbarn var det kun 2 av 72 som hadde mark som viste om det, så det er fullt mulig å ha det uten å ha sett levende mark; de lever primært i tynntarmen og vandrer kun ned for å legge egg om natta. Grunnen til at jeg mistenker det er litt nattlig kløe hos meg og et barn som er veldig urolig under innsovning og i søvne. Så jeg vet jo ikke sikkert, kan jo være kløe pga hemoroide og naturlig urolig barn, men vil sjekke for mark siden det ikke er en kjekk mistanke å gå rundt med. Anonymous poster hash: bd488...5d4
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #4 Skrevet 11. oktober 2015 Du merker det for å si det sånn... Anonymous poster hash: 84e30...044
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #5 Skrevet 11. oktober 2015 Mark KLØR for å si det sånn, ikke bare litt. Har noen mark ser du det lett sent på kvelden i åpningen av endetarmen. Trenger ikke dra til legen eller bruke noe dill dall. Finner du ikke noe er det ikke noe. Anonymous poster hash: 92c6f...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå