Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Min venninne betrodde seg i dag at hun finner ingen glede i livet lenger. Hun gråt masse og er helt i kjelleren. Jeg er her for henne og vil hjelpe henne det beste jeg kan...men hvordan hjelpe henne? Anonymous poster hash: d567f...f92
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Hun må søke hjelp Ta kontakt med fastlege Anonymous poster hash: f7bbd...eb5
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Vær der for henne som venninne. Støtt henne i å oppsøke profesjonell hjelp. Men pass samtidig på at du ikke blir for involvert i problemene hennes. Det er ikke bra for verken deg eller henne. det kan være tøft å stå på sidelinjen når noen sliter på denne måten. Beskytt deg selv i dette også! Anonymous poster hash: 0fd1a...0b1
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Du trenger ikke gjøre så mye annet en å både si og vise at du er glad i henne og vil hennes beste. Prøv å få henne mee ut på ting. Hva er grunnen til at hun ser så mørkt på ting? Er det kjærlighetssorg vil det gå over ned tiden. Er det en geberell følelse av tristhet er det kanskje depresjon? Kan hun ha behov for terapi? Medisinering en periode. Prøv å se etter løsninger og ikke drukne i å prate om problenene om og om igjen. Motover henne til å se fremover. Tenker du positivt hjelper du også henne til å tenke mer positivt. Vær en god lytter. Ikke føl du må svare på alt. Gi mange klemmer og hjelp til med praktiske ting når hun er helt i kjelleren ☺ Anonymous poster hash: 4ead8...e14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå