Gå til innhold

Din beste kyllingoppskrift


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en pakke lårkylling på 600 gram jeg må lage noe av i morgen. Hva foreslår du?

Takk for svar!

 

Anonymous poster hash: 61595...2a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.frutimian.no/2011/01/23/arvekyllingen-kylling-i-langpanne-med-ost-og-fløtesaus/

 

Prøvde denne her om dagen! Veldig god. Skulle gjerne hatt i en liten klatt tomatpurè eller litt paprikapulver for å piffe opp sausen litt! Men alt i alt veldig godt :D

 

Ellers har jeg (som skryter av at jeg bare lager hjemmelaget mat) en skikkelig guilty pleasure på toro tandori!

 

Anonymous poster hash: 94520...f65

Skrevet

http://www.frutimian.no/2011/01/23/arvekyllingen-kylling-i-langpanne-med-ost-og-fløtesaus/

 

Prøvde denne her om dagen! Veldig god. Skulle gjerne hatt i en liten klatt tomatpurè eller litt paprikapulver for å piffe opp sausen litt! Men alt i alt veldig godt :D

 

Ellers har jeg (som skryter av at jeg bare lager hjemmelaget mat) en skikkelig guilty pleasure på toro tandori!

 

Anonymous poster hash: 94520...f65

Så godt ut. Kan helt sikkert brukes med andre stykker av kylling også. Enig i at sausen hørtes litt tam ut. Hvordan ble konsistensen på sausen? Jeg er glad i fløtesaus, men litt skeptisk til creme fraiche. Ble den knudrete i konsistensen?

Skrevet

Til lår foretrekker jeg å dele opp noen gulrøtter, sellerirot og pastinakk og ha i en ildfast form sammen med litt olje.
Blander creame freish med krydder ost 50/50 og har under skinnet på låret.
Legger låret oppå grønnsakene og inn i ovnen på 225 grader i ca 45 minutter



Anonymous poster hash: 0b0ff...286

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...