Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Hva er det liksom som er så utrolig mye jobb med å lage et par innlegg på bloggen pr dag? Når ene barnet er i bhg, andre sover 2 ganger om dagen og man dessuten stadig har familie på besøk som hjelper til så ser jeg virkelig ikke at dette er så hardt arbeid når man ellers ikke har noen jobb utover å være mamma til to friske barn. Kunne lett klemt ut av meg slike små skriverier og et par bilder og vært strålende fornøyd hvis det var all jobben jeg trengte å gjøre pr dag. Anonymous poster hash: 280fc...924
Gjest Muji81 Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Definitivt ikke en jobb jeg ville hatt. Skrive en til to poster hver dag, med tilhørende bilder. Svare på hjernedøde kommentarer, jobbe for å få reklame. Og aller verst, blottlegge privatlivet til barna..ugg.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Syntes egentlig at bloggen var koselig, og det hendte jeg klikket meg innom. Nå går det jo ikke an å lese et innlegg uten å få en rumpe eller pupp i fleisen. Kun hennes kropp og gutteproblemer det går i. Passer liksom ikke for meg som er småbarnsmamma lenger. Ellers tror jeg det er en del mer jobb enn det vi kan se på selve bloggen. Anonymous poster hash: 4bb87...1ae
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Og der kom det enda et nakenbilde...eller hva er vitsen med å flashe seg støtt og stadig? Lavmål! Anonymous poster hash: a8f27...31b
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #5 Skrevet 10. oktober 2015 Mener ikke jeg ville hatt den jobben altså, men hadde vært supert å kunne være hjemme og kose meg med ungene og leve av å skrive noen linjer om dagen. Men ville aldri utlevert barn og kropp nei! Anonymous poster hash: 280fc...924
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #6 Skrevet 10. oktober 2015 Hveeem?? Anonymous poster hash: f1207...c72
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #7 Skrevet 10. oktober 2015 Ikke akkurat drømmejobben å drive å prostituere ungene sine, gitt. Virkelig ikke noe å være stolt av. Anonymous poster hash: 33505...cf0
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #8 Skrevet 10. oktober 2015 Hveeem?? Anonymous poster hash: f1207...c72 Mamma til mich.... Anonymous poster hash: 1ea52...590
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #9 Skrevet 11. oktober 2015 Må si hun er svært avhengig av mora si - og andre. Synes det er ganske drøyt å flytte til et annet land, timesvis hjemmefra med fly, når hun er helt ute av stand til å klare seg selv. Hun mora må jo også vere litt fjern, som reiser ned (og bruker opp hele ferien sin?) og er der i ukesvis. Hun burde prøvd å fått jentungen hjem i stedenfor. Og når det er sagt, kreve at ungen blir mer selvstendig. Anonymous poster hash: 9fdd8...855
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå