Gå til innhold

Hva drikker dere i kveld? :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg koser meg med iskald prosecco i boblebadet :D 🛀 Mens min kjære mann forbereder en god biffmiddag til oss <3

Herlig med helg og fri 🙌 🎉 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempespennende.... Pepsi Max...

Skrevet

Pepsi max her og😑

 

Anonymous poster hash: b78a5...e8c

Skrevet

Coooola! Iskald cola! Deilig

 

Anonymous poster hash: 6cb3e...a8f

Skrevet

En Tuborg eller to blir det i kveld :)

 

Anonymous poster hash: d9109...bb6

Skrevet

Vann, alt annet gir halsbrann fra helvete.

Men, er gravid, så det går heeelt fint :)

 

Anonymous poster hash: 5fc5d...444

Skrevet

Rødvin. I kveld også.

 

Anonymous poster hash: 9711a...f10

Skrevet

Farris eller alkoholfri øl. Er gravid.

 

Anonymous poster hash: b8456...eb2

Skrevet

Går i iskald Cola her. Er mulig det ender en liten skvett Bacardi Razz oppi iløpet av kvelden også, men det blir med den ene ;)

 

Anonymous poster hash: 2087b...914

Skrevet

Cola zero. Er langt fra gravid ;)



Anonymous poster hash: b65af...1b1
Skrevet

Fanta :)

 

Anonymous poster hash: 6855e...46f

Skrevet

Julebrus 😀👍

 

Anonymous poster hash: 7e24b...065

Skrevet

San Pellegrino (italiensk vann med kullsyre). Gravid, så da flesker jeg til når det er helg. :P

 

Anonymous poster hash: 9b53c...27b

Skrevet

Koser meg med Pepsi max til kyllingsnadder :) 



Anonymous poster hash: 9e4a5...78a
Skrevet

Cola zeroooo fra frysen. Nam nam.

 

Anonymous poster hash: 4ad88...c12

Skrevet

Pukka-te :-)



Anonymous poster hash: 7dbbe...5c8
Skrevet

Tuborg på meg også! Digger tuborg 😘

 

Anonymous poster hash: ea53f...ad2

Skrevet

Corona m lime😋

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...