Trestammen Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg koser meg med iskald prosecco i boblebadet 🛀 Mens min kjære mann forbereder en god biffmiddag til oss <3 Herlig med helg og fri 🙌 🎉 😊
Brennheite Badeand Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Kjempespennende.... Pepsi Max...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Pepsi max her og😑 Anonymous poster hash: b78a5...e8c
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Coooola! Iskald cola! Deilig Anonymous poster hash: 6cb3e...a8f
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #7 Skrevet 10. oktober 2015 En Tuborg eller to blir det i kveld Anonymous poster hash: d9109...bb6
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #8 Skrevet 10. oktober 2015 Vann, alt annet gir halsbrann fra helvete. Men, er gravid, så det går heeelt fint Anonymous poster hash: 5fc5d...444
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #9 Skrevet 10. oktober 2015 Rødvin. I kveld også. Anonymous poster hash: 9711a...f10
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #10 Skrevet 10. oktober 2015 Farris eller alkoholfri øl. Er gravid. Anonymous poster hash: b8456...eb2
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #11 Skrevet 10. oktober 2015 Går i iskald Cola her. Er mulig det ender en liten skvett Bacardi Razz oppi iløpet av kvelden også, men det blir med den ene Anonymous poster hash: 2087b...914
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #12 Skrevet 10. oktober 2015 Cola zero. Er langt fra gravid Anonymous poster hash: b65af...1b1
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #13 Skrevet 10. oktober 2015 Fanta Anonymous poster hash: 6855e...46f
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #15 Skrevet 10. oktober 2015 Julebrus 😀👍 Anonymous poster hash: 7e24b...065
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #17 Skrevet 10. oktober 2015 San Pellegrino (italiensk vann med kullsyre). Gravid, så da flesker jeg til når det er helg. Anonymous poster hash: 9b53c...27b
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #18 Skrevet 10. oktober 2015 Koser meg med Pepsi max til kyllingsnadder Anonymous poster hash: 9e4a5...78a
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #21 Skrevet 10. oktober 2015 Cola zeroooo fra frysen. Nam nam. Anonymous poster hash: 4ad88...c12
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #23 Skrevet 10. oktober 2015 Pukka-te :-) Anonymous poster hash: 7dbbe...5c8
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #24 Skrevet 10. oktober 2015 Tuborg på meg også! Digger tuborg 😘 Anonymous poster hash: ea53f...ad2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå