Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg har tre små barn som snart skal legge seg, og her er det diskotek. Har spurt han pent om å skru ned bassen litt, men fikk til svar at nå er det hans tur til å bråke litt. Hvis han siktet til barna mine, så har de ikke vært hjemme idag. Må jeg tåle dette til 23 i kveld? Anonymous poster hash: 3b7b1...e76
Gjest Muji81 Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg har småbarn som gjerne står opp 5. Latter, gråt og lek.. Det kan hende naboen kunne ønske de heller hadde en ung musikkglad nabo i stedenfor... Du får tåle det til kl. 23.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Etter mange år i leilighet og myyye bass hos naboer...er det deilig å bo i enebolig Anonymous poster hash: 98029...452
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Det er ikke noe nytt med denne naboen her.. Ser for meg fyllefest og nach utover hele natta. Det spilles så høyt at vi må rope til hverandre her på stua. Og bildene vibrerer. Det er overdreven og fryktelig bass 😦 Anonymous poster hash: 3b7b1...e76
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #5 Skrevet 10. oktober 2015 Kjøp dere enebolig! Anonymous poster hash: c0739...f3e
Gustav Klitt Skrevet 10. oktober 2015 #6 Skrevet 10. oktober 2015 Kjøp dere enebolig! Anonymous poster hash: c0739...f3e Hvorfor stoppe der? Kjøp dere et slott!! Seriøst, dere må nok dessverre holde ut til 23.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #7 Skrevet 10. oktober 2015 Kjøp dere enebolig! Anonymous poster hash: c0739...f3e Ble nettopp alene med tre små barn, så jeg sliter med å betjene lånet jeg har på leiligheten. Blir neppe noen enebolig.. Men jeg gidder ikke å hysje på barna i morra tidlig når de står opp kl seks. Vi lister oss på tå her for å holde det rolig i huset, men i morra fr den feite slasken seg en overraskelse! Selv om jeg vet at jeg kommer til å være like stille i morra tidlig som jeg er ellers da.. Det hjelper å tenke at vi skal trampe da! 🙊 Anonymous poster hash: 3b7b1...e76
Gustav Klitt Skrevet 10. oktober 2015 #8 Skrevet 10. oktober 2015 Kjøp dere enebolig! Anonymous poster hash: c0739...f3e Ble nettopp alene med tre små barn, så jeg sliter med å betjene lånet jeg har på leiligheten. Blir neppe noen enebolig.. Men jeg gidder ikke å hysje på barna i morra tidlig når de står opp kl seks. Vi lister oss på tå her for å holde det rolig i huset, men i morra fr den feite slasken seg en overraskelse! Selv om jeg vet at jeg kommer til å være like stille i morra tidlig som jeg er ellers da.. Det hjelper å tenke at vi skal trampe da! 🙊 Anonymous poster hash: 3b7b1...e76 Anbefaler at dere fraviker alle forbud mot innendørs ballspill, med virkning fra klokken 5 i morgen tidlig. Basketball er ekstra gøy. Eventuelt om dere har noen bilder som bør henges opp før frokost?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #9 Skrevet 10. oktober 2015 Bass tilbake da vel 😜 er verre å få den ovenifra enn nedenfra. Anonymous poster hash: 10ac7...2f3
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #10 Skrevet 10. oktober 2015 Kjøp dere enebolig! Anonymous poster hash: c0739...f3e Ble nettopp alene med tre små barn, så jeg sliter med å betjene lånet jeg har på leiligheten. Blir neppe noen enebolig.. Men jeg gidder ikke å hysje på barna i morra tidlig når de står opp kl seks. Vi lister oss på tå her for å holde det rolig i huset, men i morra fr den feite slasken seg en overraskelse! Selv om jeg vet at jeg kommer til å være like stille i morra tidlig som jeg er ellers da.. Det hjelper å tenke at vi skal trampe da! 🙊 Anonymous poster hash: 3b7b1...e76 Anbefaler at dere fraviker alle forbud mot innendørs ballspill, med virkning fra klokken 5 i morgen tidlig. Basketball er ekstra gøy. Eventuelt om dere har noen bilder som bør henges opp før frokost?Nå skal det være stille mellom 23 og 7, så å starte bråk før syv på morgenen er lite smart. Men jeg hadde nok vært ekstremt aktiv fra 07:01, og i en lang periode utover dagen. Faren er at det kan utvikle seg til en stillingskrig, og da er det ikke gøy for noen av dere. Anonymous poster hash: 0afca...41c
Gustav Klitt Skrevet 10. oktober 2015 #11 Skrevet 10. oktober 2015 Kjøp dere enebolig! Anonymous poster hash: c0739...f3e Ble nettopp alene med tre små barn, så jeg sliter med å betjene lånet jeg har på leiligheten. Blir neppe noen enebolig.. Men jeg gidder ikke å hysje på barna i morra tidlig når de står opp kl seks. Vi lister oss på tå her for å holde det rolig i huset, men i morra fr den feite slasken seg en overraskelse! Selv om jeg vet at jeg kommer til å være like stille i morra tidlig som jeg er ellers da.. Det hjelper å tenke at vi skal trampe da! 🙊 Anonymous poster hash: 3b7b1...e76 Anbefaler at dere fraviker alle forbud mot innendørs ballspill, med virkning fra klokken 5 i morgen tidlig. Basketball er ekstra gøy. Eventuelt om dere har noen bilder som bør henges opp før frokost?Nå skal det være stille mellom 23 og 7, så å starte bråk før syv på morgenen er lite smart. Men jeg hadde nok vært ekstremt aktiv fra 07:01, og i en lang periode utover dagen. Faren er at det kan utvikle seg til en stillingskrig, og da er det ikke gøy for noen av dere. Anonymous poster hash: 0afca...41c Godt poeng!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #12 Skrevet 10. oktober 2015 Borettslag eller sameie? De fleste borettslag har regler om at det skal være stille etter kl.23-7, men man skal jo fortsatt ta hensyn til naboer ang støy. Sjekk i ordensreglene deres. I tillegg er det jo lov å ringe politiet og varsle hvis det blir for ille. Anonymous poster hash: a79cd...2d1
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #13 Skrevet 10. oktober 2015 Føler med deg! Her har nettopp sønnen i huset ved siden av startet fest! Jippi, mamma og pappa er borte! Skikkelig gøy altså! Eh nei.. Selv med vinduene igjen hører vi dem. Forrige helg kom politiet dit i 2 tiden på natta og da roet de seg. Klager fra mange naboer. Trodde de hadde lært av det... Vi får se hvor lenge de holder på i kveld... Anonymous poster hash: 9e52d...111
amandine Skrevet 10. oktober 2015 #14 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg foreslår barnesanger i morgen tidlig med full trøkk. Kanskje Knutsen og Ludvigsen Opp og si god morgen Norge?
Ziva Skrevet 10. oktober 2015 #15 Skrevet 10. oktober 2015 Barnesanger, sprettballer og klinkekuler kl 07.01.
amandine Skrevet 10. oktober 2015 #16 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg kjenner at jeg nok for anledningen hadde opphevet forbudet mot skateboard/pennyboard innendørs? Ingenting kan vel slå lyden av harde hjul mot parketten i etasjen over? Frem og tilbake, frem og tilbake, frem og tilbake
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #17 Skrevet 10. oktober 2015 Her durer det fortsatt, og jeg telte 16 stk som nettopp røyka på terrassen. Politiet har ikke kapasitet til å komme, og flere naboer har klaga. Vi bor i sameie, og ifølge reglene skal det være stille mellom 23-07. Ingen av barna sover, og eldste er redd. Vurderer å pakke alle inn i bilen og kjøre på hytta som er en time unna.. Men det er for ille det og midt på natten. I morra blir det full fest her kl 07:00!! Full musikk med barnas viser, og spørs om de ikke skal få hver sine sprettballer! Hoppe fra sofaen er også kult! Blir en laaaang natt dette... Han bodde ikke her da jeg kjøpte. Da var det en eldre koselig dame som bodde her. Dessverre så måtte hun flytte til en omsorgsbolig. Hilsen HI med frynsete nerver 🔨 Anonymous poster hash: 3b7b1...e76
Mumua Skrevet 10. oktober 2015 #18 Skrevet 10. oktober 2015 Hadde en sånn en som bodde i etasjen under for noen år siden, dette var før jeg fikk barn i hus. Løste det greit ved å sette på en vaskemaskin med sko før jeg dro på jobb kl 07 på mårran. Var en periode med ekstremt rene sko, men han tok hintet til slutt. (har forresten 3-timers program på vaskemaskina mi).
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #19 Skrevet 10. oktober 2015 Hadde en sånn en som bodde i etasjen under for noen år siden, dette var før jeg fikk barn i hus. Løste det greit ved å sette på en vaskemaskin med sko før jeg dro på jobb kl 07 på mårran. Var en periode med ekstremt rene sko, men han tok hintet til slutt. (har forresten 3-timers program på vaskemaskina mi). God idé! Men vi har felles vaskerom 😕 Nå pakker jeg bagen og tar med barna og drar. De slåss og brøler, og skremmer vettet av eldstemann på 6 år her... Setter mambo nr5 på repeat før jeg drar, så får den dure til vi kommer hjem i morra kveld. Andre naboen på andre siden av veggen er ikke hjemme, så da plages ingen andre enn slurven under!! "A little bit of Monica..." Anonymous poster hash: 3b7b1...e76
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #20 Skrevet 11. oktober 2015 Og da fikk jeg melding fra naboen: "Flott om du kan dempe den møkkamusikken din. Variasjon hadde uansett vært bra!" Så da spilles vel mambo nr5 enda 😂😂😂 Helt ok for meg! Hilsen hi som prøver å kose seg på hytta selv om det ble ei fæl natt! Anonymous poster hash: 3b7b1...e76
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #21 Skrevet 11. oktober 2015 Og da fikk jeg melding fra naboen: "Flott om du kan dempe den møkkamusikken din. Variasjon hadde uansett vært bra!" Så da spilles vel mambo nr5 enda 😂😂😂 Helt ok for meg! Hilsen hi som prøver å kose seg på hytta selv om det ble ei fæl natt! Anonymous poster hash: 3b7b1...e76 Det du gjør er ikke greit. Han fester noen timer på kvelden, du har spilt samme sang hele natten og morgenen igjennom! Anonymous poster hash: 10ac7...2f3
Pigalopp:-) Skrevet 11. oktober 2015 #22 Skrevet 11. oktober 2015 Husk at hvis du kan hevne deg, kan han også det... 'Øye for øye gjør hele verden blind' Jeg hadde en sånn nabo selv (eller:jeg HAR en sånn nabo selv..) og det nyttet ikke klage for han skjønte det ikke. Var inne på tanken om å gjøre det samme som deg men så at det bare kunne gjøre saken verre. Vi ringte politiet en gang, og de ringte og snakket med han. Det ble bedre etter det. Og nå har han dame så nå er det helt stille 😊
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #23 Skrevet 11. oktober 2015 Og da fikk jeg melding fra naboen: "Flott om du kan dempe den møkkamusikken din. Variasjon hadde uansett vært bra!" Så da spilles vel mambo nr5 enda 😂😂😂 Helt ok for meg! Hilsen hi som prøver å kose seg på hytta selv om det ble ei fæl natt! Anonymous poster hash: 3b7b1...e76 Det du gjør er ikke greit. Han fester noen timer på kvelden, du har spilt samme sang hele natten og morgenen igjennom! Anonymous poster hash: 10ac7...2f3 Fester noen timer? Andre naboen vår fortalte meg i dag at han holdt det gående til kl 06:00 i dag tidlig, og det var rundt 50 personer der. Bare folk mellom 18-25, så du kan tenke deg.. Hagen er fullstendig herpa! Skulle ønske vi hadde politi som tok slike saker her, men det er 1,5 time til nærmeste politi, og de kommer bare om her har vært ulykker o.l. Slik er det på bygda, dessverre... Gruer meg til jeg og barna kommer hjem. Han har ikke ett normalt stereoanlegg heller! Anlegget hans er like stort som veggen, og det ser ut til å være samme type høyttalere som brukes på nattklubber. Når jeg sier at der durer, så er det ikke dunking fra bassen. Det DURER! Huset rister, og vi måtte rope til hverandre hjemme for å høre hva som ble sagt. Anonymous poster hash: 3b7b1...e76
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #24 Skrevet 11. oktober 2015 Husk at hvis du kan hevne deg, kan han også det... 'Øye for øye gjør hele verden blind' Jeg hadde en sånn nabo selv (eller:jeg HAR en sånn nabo selv..) og det nyttet ikke klage for han skjønte det ikke. Var inne på tanken om å gjøre det samme som deg men så at det bare kunne gjøre saken verre. Vi ringte politiet en gang, og de ringte og snakket med han. Det ble bedre etter det. Og nå har han dame så nå er det helt stille 😊 Får han der seg dame så står ikke verda til påske! Nei, vi må prøve å få han utkasta fra sameiet.. Det er mye! Anonymous poster hash: 3b7b1...e76
Todii Skrevet 11. oktober 2015 #25 Skrevet 11. oktober 2015 Åssen gikk det? ser for meg den fyllesyke naboen med mambo no. 5 på øret hele dagen 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå