Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 broren heter Theodor, så vil ha et navn som er i samme sjanger. Istad kom jeg over navnet Fernanda. Hva synes dere om dette? Anonymous poster hash: 1f386...948
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Hva med Philippa istedenfor? Anonymous poster hash: be221...a0e
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Fernanda er TUNGT. Ingen "melodi"i navnet og da blir det traust og lite feminint. Anonymous poster hash: f9fca...08e
Modesty Blaise. Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 broren heter Theodor, så vil ha et navn som er i samme sjanger. Istad kom jeg over navnet Fernanda. Hva synes dere om dette? Anonymous poster hash: 1f386...948 Beklager, det fikk meg til å tenke på vodka ☺️
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #7 Skrevet 10. oktober 2015 Fint! Anonymous poster hash: 3a317...d0b
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #8 Skrevet 10. oktober 2015 Det heter min venninne fra Mexico. Blir litt for utenlandsk. Anonymous poster hash: b2450...77a
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #9 Skrevet 10. oktober 2015 Fint! Slipper å bli Thea B, Mia K. eller Emma F. Anonymous poster hash: a5784...1b1
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #10 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg synes det er veldig fint. Det er såpass fremmedartet i klangen at jeg tenker det er viktig å matche etternavnet i noen grad. Fernanda Olsen blir fort litt harry, Fernanda Uppibråten bare underlig, mens Fernanda Bauer fungerer utmerket. Anonymous poster hash: 398c7...946
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #11 Skrevet 10. oktober 2015 Det eneste jeg forbinder med navnet, er Fernanda Nissen. Er det en vgs, tro? Og sikkert en gatestump eller to. Husker ikke i farta hvem Fernanda Nissen var. Tungt navn, i alle fall, og svært sjelden. Anonymous poster hash: 600a5...1ef
Gustav Klitt Skrevet 10. oktober 2015 #12 Skrevet 10. oktober 2015 Det eneste jeg forbinder med navnet, er Fernanda Nissen. Er det en vgs, tro? Og sikkert en gatestump eller to. Husker ikke i farta hvem Fernanda Nissen var. Tungt navn, i alle fall, og svært sjelden. Anonymous poster hash: 600a5...1ef Det er i hvert fall en gate, i Nydalen. Før det var det muligens en person. Men veien til Wikipedia er lang
Gustav Klitt Skrevet 10. oktober 2015 #13 Skrevet 10. oktober 2015 Navnet er kult, forresten. Om enn litt tungt.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #14 Skrevet 10. oktober 2015 Det eneste jeg forbinder med navnet, er Fernanda Nissen. Er det en vgs, tro? Og sikkert en gatestump eller to. Husker ikke i farta hvem Fernanda Nissen var. Tungt navn, i alle fall, og svært sjelden. Anonymous poster hash: 600a5...1ef Det er i hvert fall en gate, i Nydalen. Før det var det muligens en person. Men veien til Wikipedia er lang Gadd ikke akkurat nå da, serru... Anonymous poster hash: 600a5...1ef
Gustav Klitt Skrevet 10. oktober 2015 #16 Skrevet 10. oktober 2015 Det eneste jeg forbinder med navnet, er Fernanda Nissen. Er det en vgs, tro? Og sikkert en gatestump eller to. Husker ikke i farta hvem Fernanda Nissen var. Tungt navn, i alle fall, og svært sjelden. Anonymous poster hash: 600a5...1ef Det er i hvert fall en gate, i Nydalen. Før det var det muligens en person. Men veien til Wikipedia er lang Gadd ikke akkurat nå da, serru... Anonymous poster hash: 600a5...1ef Ikke jeg heller
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #17 Skrevet 10. oktober 2015 Nei! Anonymous poster hash: 33397...445
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #19 Skrevet 10. oktober 2015 Fint navn. Passer med et ti fy navn når dere har et tungt navn på gutten også. Klinger bra i hop. Anonymous poster hash: d362c...6f8
februarprins2013 Skrevet 11. oktober 2015 #21 Skrevet 11. oktober 2015 nei liker ikke. hva med Fabienne?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2015 #22 Skrevet 11. oktober 2015 Det eneste jeg forbinder med navnet, er Fernanda Nissen. Er det en vgs, tro? Og sikkert en gatestump eller to. Husker ikke i farta hvem Fernanda Nissen var. Tungt navn, i alle fall, og svært sjelden. Anonymous poster hash: 600a5...1ef Det er i hvert fall en gate, i Nydalen. Før det var det muligens en person. Men veien til Wikipedia er lang Gadd ikke akkurat nå da, serru... Anonymous poster hash: 600a5...1ef Ikke jeg heller Men nå har jeg sjekket: https://snl.no/Fernanda_Nissen Flott å være oppkalt etter henne, da! ;-) Anonymous poster hash: 600a5...1ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå