Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

broren heter Theodor, så vil ha et navn som er i samme sjanger.

Istad kom jeg over navnet Fernanda.

 

Hva synes dere om dette?

 

Anonymous poster hash: 1f386...948

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Philippa istedenfor?

 

Anonymous poster hash: be221...a0e

Skrevet

Fernanda er TUNGT. Ingen "melodi"i navnet og da blir det traust og lite feminint.

 

 

Anonymous poster hash: f9fca...08e

Skrevet

broren heter Theodor, så vil ha et navn som er i samme sjanger.

Istad kom jeg over navnet Fernanda.

 

Hva synes dere om dette?

 

Anonymous poster hash: 1f386...948

Beklager, det fikk meg til å tenke på vodka ☺️

Skrevet

Fint!

 

Anonymous poster hash: 3a317...d0b

Skrevet

Det heter min venninne fra Mexico.

Blir litt for utenlandsk.

 

Anonymous poster hash: b2450...77a

Skrevet

Fint! Slipper å bli Thea B, Mia K. eller Emma F.

 

Anonymous poster hash: a5784...1b1

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint.

 

Det er såpass fremmedartet i klangen at jeg tenker det er viktig å matche etternavnet i noen grad. Fernanda Olsen blir fort litt harry, Fernanda Uppibråten bare underlig, mens Fernanda Bauer fungerer utmerket.



Anonymous poster hash: 398c7...946
Skrevet

Det eneste jeg forbinder med navnet, er Fernanda Nissen. Er det en vgs, tro? Og sikkert en gatestump eller to. Husker ikke i farta hvem Fernanda Nissen var. Tungt navn, i alle fall, og svært sjelden.

 

Anonymous poster hash: 600a5...1ef

Skrevet

Det eneste jeg forbinder med navnet, er Fernanda Nissen. Er det en vgs, tro? Og sikkert en gatestump eller to. Husker ikke i farta hvem Fernanda Nissen var. Tungt navn, i alle fall, og svært sjelden.

 

Anonymous poster hash: 600a5...1ef

Det er i hvert fall en gate, i Nydalen. Før det var det muligens en person. Men veien til Wikipedia er lang :)

Skrevet

Navnet er kult, forresten. Om enn litt tungt.

Skrevet

 

Det eneste jeg forbinder med navnet, er Fernanda Nissen. Er det en vgs, tro? Og sikkert en gatestump eller to. Husker ikke i farta hvem Fernanda Nissen var. Tungt navn, i alle fall, og svært sjelden.

 

Anonymous poster hash: 600a5...1ef

Det er i hvert fall en gate, i Nydalen. Før det var det muligens en person. Men veien til Wikipedia er lang :)

Gadd ikke akkurat nå da, serru...

 

Anonymous poster hash: 600a5...1ef

Skrevet

 

 

Det eneste jeg forbinder med navnet, er Fernanda Nissen. Er det en vgs, tro? Og sikkert en gatestump eller to. Husker ikke i farta hvem Fernanda Nissen var. Tungt navn, i alle fall, og svært sjelden.

 

Anonymous poster hash: 600a5...1ef

Det er i hvert fall en gate, i Nydalen. Før det var det muligens en person. Men veien til Wikipedia er lang :)
Gadd ikke akkurat nå da, serru...

 

Anonymous poster hash: 600a5...1ef

Ikke jeg heller :)

Skrevet

Nei!

 

Anonymous poster hash: 33397...445

Skrevet

Fint navn. Passer med et ti fy navn når dere har et tungt navn på gutten også. Klinger bra i hop.

 

Anonymous poster hash: d362c...6f8

Skrevet

nei liker ikke. hva med Fabienne?

Skrevet

 

 

 

Det eneste jeg forbinder med navnet, er Fernanda Nissen. Er det en vgs, tro? Og sikkert en gatestump eller to. Husker ikke i farta hvem Fernanda Nissen var. Tungt navn, i alle fall, og svært sjelden.

 

Anonymous poster hash: 600a5...1ef

Det er i hvert fall en gate, i Nydalen. Før det var det muligens en person. Men veien til Wikipedia er lang :)
Gadd ikke akkurat nå da, serru...

 

Anonymous poster hash: 600a5...1ef

Ikke jeg heller :)

 

Men nå har jeg sjekket: https://snl.no/Fernanda_Nissen

Flott å være oppkalt etter henne, da! ;-)

 

Anonymous poster hash: 600a5...1ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...