Gå til innhold

Mannen vil sterilisere seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er ikke enig. Jeg vil gjerne ha et siste barn etterhvert, mens han sier stopp nå. Det kan godt hende jg også sier meg fornøyd med de vi har nå etterhvert, men jeg er ikke klar til å slå meg til ro med "bare" de vi har nå helt ennå. Noen som har vært i situasjonen? Og har noen gode råd?

Anonymous poster hash: d06a3...410

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han er ferdig og vil sterilisere seg kan han selvfølgelig det. Han vil ikke ha flere.

Du kan kun velge for deg selv.

Anonymous poster hash: bb3a5...734
Skrevet

Godt råd: Bruk heller tiden på å forsone deg med valget hans, enn å prøve å motarbeide det!

Jeg likte det ikke, når eksen min kom med samme beskjed, jeg var dum og prøvde å holde han tilbake noen år til, etter 1,5 år gikk han fra meg pga det hele (ble mye annet som ballet seg på pga det) jeg hadde virkelig ikke lyst til å miste mannen min, er heller ikke aktuelt med flere barn med noen andre enn han. Hadde jeg bare forstått det den gang, hadde vi nok enda vært en lykkelig familie enda (tror jeg i alle fall) fremfor å være der vi er nå: 50/50 fordeling av ungene, han har ny samboer som ikke vil ha flere enn de ungene hun har, mens jeg sitter her 5 år senere og fortsatt elsker han, vondt som fy :(

Første gang jeg forteller NOEN at jeg fortsatt elsker han :(

Anonymous poster hash: 043cf...ea4
Skrevet

Godt råd: Bruk heller tiden på å forsone deg med valget hans, enn å prøve å motarbeide det!

Jeg likte det ikke, når eksen min kom med samme beskjed, jeg var dum og prøvde å holde han tilbake noen år til, etter 1,5 år gikk han fra meg pga det hele (ble mye annet som ballet seg på pga det) jeg hadde virkelig ikke lyst til å miste mannen min, er heller ikke aktuelt med flere barn med noen andre enn han. Hadde jeg bare forstått det den gang, hadde vi nok enda vært en lykkelig familie enda (tror jeg i alle fall) fremfor å være der vi er nå: 50/50 fordeling av ungene, han har ny samboer som ikke vil ha flere enn de ungene hun har, mens jeg sitter her 5 år senere og fortsatt elsker han, vondt som fy :(

Det kan ikke være det som er årsaken 😳 I såfall må du ha vært ei skikkelig mærr når du har ytret din mening om saken og latt det gjenta seg i det helt uendigelige. Og så tungt for det har vel ingen?!

Anonymous poster hash: 0a209...8c2

Skrevet

Det kan ikke være det som er årsaken I såfall må du ha vært ei skikkelig mærr når du har ytret din mening om saken og latt det gjenta seg i det helt uendigelige. Og så tungt for det har vel ingen?!

Anonymous poster hash: 0a209...8c2

Som jeg sier, det var ikke ene og alene pga det, men det startet opp et langt løp av uenigheter.

Skrevet (endret)

Det er jo hans rett - han vil ikke ha flere unger og vil gjøre det han kan for å unngå det. Ikke noe du har noe med overhodet, dine eneste valg er å forlate ham eller akseptere og bli.

Endret av sug lut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...