Gå til innhold

Jakke fra Polarn O Pyret.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte vinterjakke til toåringen i dag.

999.- på PoP. Kjempefin! Fortalte det til venninna mi og hun syntes det var helt dust å bruke 1000.- på jakke til en "baby". Er ikke det vanlig pris på jakke, da?

Han har dress i bhg. Jakka skal brukes på byturer etc.

Hva mener dere???

Anonymous poster hash: 182c8...7d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

999.- på PoP. Kjempefin! Fortalte det til venninna mi og hun syntes det var helt dust å bruke 1000.- på jakke til en "baby". Er ikke det vanlig pris på jakke, da?

Hva mener dere???

Jeg kjøper ikke så dyre jakker til meg selv en gang og jeg kan bruke dem i mange år.... Men er vel ikke noe i veien for å gjøre det om man vil?

Anonymous poster hash: 2ee79...38c

Skrevet

Hva mener dere???

Jeg kjøper ikke så dyre jakker til meg selv en gang og jeg kan bruke dem i mange år.... Men er vel ikke noe i veien for å gjøre det om man vil?

Den bør holde to sesonger. Hvor kjøper du jakker?

Skrevet

De jakkene er knallgod! !!

Skrevet

De jakkene er knallgod! !!

Skrevet

Jeg syns 1000kr for en jakke til en 2 åring er helt dust, de vokser så fort at den kan bare brukes nå (med mindre du har kjøpt den stor og det er og dust) det finnes mange supre jakker til en lavere pris som er like gode som pop jakker til bybruk.

Skrevet

PoP jakker er supre. De holder seg fint, tåler vann og er like fine hvis barn nr 2 skal arve. Har solgt noen på finn og, virker populære der.

Skrevet

Hva mener dere???

Den bør holde to sesonger. Hvor kjøper du jakker?

Kappahl, stormberg, Skogstad, Bergans ... Men p.o.p er gode jakker altså, men dyrt 😊 salg er fint da 😊

Skrevet

Jeg hadde nok ikke gitt så mye for en jakke til en toåring. MEN når det er sagt, så er det dine penger og klærne til polarn har vist seg svært gode og veldig slitesterke. Vi har sendt dresser brukt i 3 år av vårt barn og som er like fine for den som arver klærne!

Anonymous poster hash: 4da69...72e
Skrevet

Jeg kjøpte litt dyrere yttertøy, for jeg visste jeg ønsket meg mange barn. Og tøyet ble arvet av småsøsknene og var fortsatt pent brukt. Ellers får du jo litt igjen for det om du vil selge det brukt...

Skrevet

Jeg syns vanntett og vindtett er viktig samme hvilken alder barnet har. Mulig du kunne funnet en billigere jakke med samme egenskaper, men greit å kjøpe en jakke man liker også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...