Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat sittet å bladd nedover på Norwegians sine sider på Facebook, og maken til ordforråd til enkelte som har lagd innlegg. Blir helt matt av å lese.

 

Blir de virkelig tatt på alvor med et slikt språk?

Er de tøffe?

Eller vitner det om dårlig språkbruk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vitner om dårlig språkforbruk,etter min mening hvertfall!

Skrevet

Noe må det være iallefall. Og jeg tar ikke slike mennesker seriøst dessverre.Skal man skrive en klage, så forhold seg til en konkret, konstruktivt og høflig tone.

Skrevet

Det er faktisk bare sånn mange snakker

 

Anonymous poster hash: d69c9...67d

Skrevet

Harry og lav sosial klasse spør du meg..

 

Anonymous poster hash: 918e1...cf1

Skrevet

Tyder på labert ordforråd. Det er trist å se, at det språket der, har blitt en normalitet blant en del mennesker. De tror de kommer langt med det språket, men de innser ikke at ingen tar de noe videre alvorlig, når banning er noe av det lille de kan når de skal snakke for seg..



Anonymous poster hash: 49104...7d3
Skrevet

Ja det vitner om dårlig språkforståelse etter min mening. Og lurer nesten på hvordan de er i arbeidslivet? Om de blir tatt seriøst eller ikke med slik banning? Mye en skal lure på noen ganger.

Skrevet

Tyder på labert ordforråd. Det er trist å se, at det språket der, har blitt en normalitet blant en del mennesker. De tror de kommer langt med det språket, men de innser ikke at ingen tar de noe videre alvorlig, når banning er noe av det lille de kan når de skal snakke for seg.. Anonymous poster hash: 49104...7d3

Banning er uttrykk for sinne. Enkelte føler vel mer for å uttrykke seg enn andre.

 

Anonymous poster hash: d69c9...67d

Skrevet

 

Tyder på labert ordforråd. Det er trist å se, at det språket der, har blitt en normalitet blant en del mennesker. De tror de kommer langt med det språket, men de innser ikke at ingen tar de noe videre alvorlig, når banning er noe av det lille de kan når de skal snakke for seg.. Anonymous poster hash: 49104...7d3

Banning er uttrykk for sinne. Enkelte føler vel mer for å uttrykke seg enn andre.

 

Anonymous poster hash: d69c9...67d

 

Går fint an å vise sinne og mening uten å skrive/si banning. Føler ikke at jeg uttrykker meg dårligere eller mindre enn andre fordi jeg ikke banner.

 

Anonymous poster hash: 49104...7d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...