Gjest Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Har akkurat sittet å bladd nedover på Norwegians sine sider på Facebook, og maken til ordforråd til enkelte som har lagd innlegg. Blir helt matt av å lese. Blir de virkelig tatt på alvor med et slikt språk? Er de tøffe? Eller vitner det om dårlig språkbruk?
me_87 Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Det vitner om dårlig språkforbruk,etter min mening hvertfall!
Gjest Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Noe må det være iallefall. Og jeg tar ikke slike mennesker seriøst dessverre.Skal man skrive en klage, så forhold seg til en konkret, konstruktivt og høflig tone.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Det er faktisk bare sånn mange snakker Anonymous poster hash: d69c9...67d
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #5 Skrevet 10. oktober 2015 Harry og lav sosial klasse spør du meg.. Anonymous poster hash: 918e1...cf1
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #6 Skrevet 10. oktober 2015 Tyder på labert ordforråd. Det er trist å se, at det språket der, har blitt en normalitet blant en del mennesker. De tror de kommer langt med det språket, men de innser ikke at ingen tar de noe videre alvorlig, når banning er noe av det lille de kan når de skal snakke for seg.. Anonymous poster hash: 49104...7d3
Gjest Skrevet 10. oktober 2015 #7 Skrevet 10. oktober 2015 Ja det vitner om dårlig språkforståelse etter min mening. Og lurer nesten på hvordan de er i arbeidslivet? Om de blir tatt seriøst eller ikke med slik banning? Mye en skal lure på noen ganger.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #8 Skrevet 10. oktober 2015 Tyder på labert ordforråd. Det er trist å se, at det språket der, har blitt en normalitet blant en del mennesker. De tror de kommer langt med det språket, men de innser ikke at ingen tar de noe videre alvorlig, når banning er noe av det lille de kan når de skal snakke for seg.. Anonymous poster hash: 49104...7d3 Banning er uttrykk for sinne. Enkelte føler vel mer for å uttrykke seg enn andre. Anonymous poster hash: d69c9...67d
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #9 Skrevet 10. oktober 2015 Tyder på labert ordforråd. Det er trist å se, at det språket der, har blitt en normalitet blant en del mennesker. De tror de kommer langt med det språket, men de innser ikke at ingen tar de noe videre alvorlig, når banning er noe av det lille de kan når de skal snakke for seg.. Anonymous poster hash: 49104...7d3 Banning er uttrykk for sinne. Enkelte føler vel mer for å uttrykke seg enn andre. Anonymous poster hash: d69c9...67d Går fint an å vise sinne og mening uten å skrive/si banning. Føler ikke at jeg uttrykker meg dårligere eller mindre enn andre fordi jeg ikke banner. Anonymous poster hash: 49104...7d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå