Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Dvs ikke ense eller bry seg om hvordan andre har det, ikke bry seg om støy, ikke få med seg så mye hva som skjer rundt en osv? Siden det er så bra å være høysensitiv, hva med de lavsensitive? Anonymous poster hash: cb96a...56c
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Går vel under usympatisk. Anonymous poster hash: a5953...4d5
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Går vel under usympatisk.Anonymous poster hash: a5953...4d5 Hvorfor er det ene bedre enn det andre? Kan jo ikke noe for det? Medfødt personlighetstrekk.. Anonymous poster hash: cb96a...56c
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Dvs ikke ense eller bry seg om hvordan andre har det, ikke bry seg om støy, ikke få med seg så mye hva som skjer rundt en osv? Siden det er så bra å være høysensitiv, hva med de lavsensitive? Anonymous poster hash: cb96a...56c Det heter jo ikke "lavsensitiv", men usympatisk og/eller empati"løs" (grunnen til bruk av ", er at jeg ikke helt tror på det at noen ikke eier empati, den er bare dårligere utviklet enn hos andre) Er selv høysensitiv, og føler ikke at det er "så bra", blir lett sliten, tidvis totalt utslitt, når jeg ikke klarer å skjerme meg litt. Anonymous poster hash: 02e87...9c0
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #5 Skrevet 10. oktober 2015 Dvs ikke ense eller bry seg om hvordan andre har det, ikke bry seg om støy, ikke få med seg så mye hva som skjer rundt en osv?Siden det er så bra å være høysensitiv, hva med de lavsensitive?Anonymous poster hash: cb96a...56c Det heter jo ikke "lavsensitiv", men usympatisk og/eller empati"løs" (grunnen til bruk av ", er at jeg ikke helt tror på det at noen ikke eier empati, den er bare dårligere utviklet enn hos andre) Er selv høysensitiv, og føler ikke at det er "så bra", blir lett sliten, tidvis totalt utslitt, når jeg ikke klarer å skjerme meg litt. Anonymous poster hash: 02e87...9c0 Nei, jeg synes på ingen måte det er bra å være høysensitiv, det er jo bare et pyntet og trendy ord for å si at noen ikke tåler stort/er svak. Men de slipper jo unna med alt pga dette, da burde jo lavsensitive få frikort for unormal oppførsel også? Anonymous poster hash: cb96a...56c
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #6 Skrevet 10. oktober 2015 Det er jo bra å være robust👌 Anonymous poster hash: b1848...379
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #7 Skrevet 10. oktober 2015 Her er det så mye uvitenhet ute og går at jeg lusker meg ut av tråden igjen... Anonymous poster hash: b0ab0...467
Gjest Antarctica Skrevet 10. oktober 2015 #8 Skrevet 10. oktober 2015 Dvs ikke ense eller bry seg om hvordan andre har det, ikke bry seg om støy, ikke få med seg så mye hva som skjer rundt en osv?Siden det er så bra å være høysensitiv, hva med de lavsensitive?Anonymous poster hash: cb96a...56c Det heter jo ikke "lavsensitiv", men usympatisk og/eller empati"løs" (grunnen til bruk av ", er at jeg ikke helt tror på det at noen ikke eier empati, den er bare dårligere utviklet enn hos andre) Er selv høysensitiv, og føler ikke at det er "så bra", blir lett sliten, tidvis totalt utslitt, når jeg ikke klarer å skjerme meg litt. Anonymous poster hash: 02e87...9c0 Nei, jeg synes på ingen måte det er bra å være høysensitiv, det er jo bare et pyntet og trendy ord for å si at noen ikke tåler stort/er svak. Men de slipper jo unna med alt pga dette, da burde jo lavsensitive få frikort for unormal oppførsel også? Anonymous poster hash: cb96a...56c Hva slipper man unna med, mener du?
Gustav Klitt Skrevet 10. oktober 2015 #9 Skrevet 10. oktober 2015 Skjønner ikke problemstillingen. De lavsensitive har jo dib?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå