Mingemaura Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg har helt siden EL hatt vonde og ubehagelige smerter, så roet det seg i noen dager før smertene kom tilbake igjen. Fikk positiv g.test 8dpo. Jeg er 4+0 i dag og har så ekstremt vondt. Det er værst i korsrygg og ned lårene. Men gjør også VELDIG vondt på venstre/høyresiden (bytter på hvilken side, så tror ikke det er exu). Men er ofte så vondt at jeg bare må gå å sette meg, fordi jeg såvidt klarer å stå. Er dette i det hele tatt normalt? Hadde det ikke sånn under min første graviditet for 4 år siden. Først var jeg glad fordi jeg tolket dette som et symptom, men nå er jeg ikke glad for smertene lenger. Kan ikke tenke meg at det skal være så vondt?
Mingemaura Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter #2 Skrevet 10. oktober 2015 Ingen som vet eller har erfaring?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg opplevde det samme tidligere denne uka, var da 8+6. Legen min tok meg ikke på alvor, så tok en privat ul dagen etterpå og det viste seg at fosteret var dødt, men at dette hadde skjedd svært nylig. Ingen blødninger, bare smerter tilsvarende dine. Anonymous poster hash: 4c234...bdd
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg hadde veldig mye voksesmerter da jeg var gravid. Mest med første. Gjerne så vondt at jeg ikke klarte å gå og måtte stoppe opp. Og så fikk jeg kynere allerede fra uke 16. Anonymous poster hash: e8c6c...bfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå