Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Har en på litt over 2 som har greid å spise opp nesten en hel potetgullpose alene. Er dette farlig på noe vis, bortsett fra at han blir tørst? Anonymous poster hash: 8500b...5ad
TinaK 1990 Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Tja....det tror jeg ikke. Spørsmålet er vel heller hvordan 2 åringen har klart det uten at dere har oppdaget det???
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Det er nok ikke farlig. Han kommer nok til å være veldig tørst, mulig få vondt i magen og endret avføring. Men han kan ikke dø av det, med mindre han har nyreproblemer fra før av. Anonymous poster hash: e33f1...174
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Tja....det tror jeg ikke. Spørsmålet er vel heller hvordan 2 åringen har klart det uten at dere har oppdaget det??? Hvorfor er det relevant? Hi lurer ikke på noe i forbindelse med det i det hele tatt. Skaden er skjedd og hun lurte på om det var farlig. Anonymous poster hash: e33f1...174
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #5 Skrevet 10. oktober 2015 Det tar litt tid å tømme en potetgullpose. Hvor var du? Vær glad det var potetgull du. Anonymous poster hash: cfe2e...5c6
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #6 Skrevet 10. oktober 2015 Tja....det tror jeg ikke. Spørsmålet er vel heller hvordan 2 åringen har klart det uten at dere har oppdaget det???Hvorfor er det relevant? Hi lurer ikke på noe i forbindelse med det i det hele tatt. Skaden er skjedd og hun lurte på om det var farlig. Anonymous poster hash: e33f1...174 Jeg reagerte også på det. Hvordan kan en 2 åring klare å nesten tømme en slik pose uten å bli oppdaget? Anonymous poster hash: cfe2e...5c6
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #7 Skrevet 10. oktober 2015 Det tar litt tid å tømme en potetgullpose. Hvor var du? Vær glad det var potetgull du.Anonymous poster hash: cfe2e...5c6 Oh my god... Kanskje ungen blei passa av noen andre som tenkte at en pose potetgull er ikke noe stress? Anonymous poster hash: e33f1...174
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #8 Skrevet 10. oktober 2015 Tja....det tror jeg ikke. Spørsmålet er vel heller hvordan 2 åringen har klart det uten at dere har oppdaget det???Hvorfor er det relevant? Hi lurer ikke på noe i forbindelse med det i det hele tatt. Skaden er skjedd og hun lurte på om det var farlig. Anonymous poster hash: e33f1...174 Lurer jeg også på... Hi blr være glad det bare var potetgull. En toåring klarer ikke å sluke en hel pose på to minutter akkurat... Anonymous poster hash: 63071...8df
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #9 Skrevet 10. oktober 2015 Tusen takk for beroligende svar. Det var ikke en pose akkurat, men en ganske stor skål. Sto på bordet fra i går, og han og søstera på ti kosa seg med den på tv-stua. Trodde jeg. Det kom fram senere at småttisen hadde spist brorparten, han hadde ikke vært villig til Å dele noe særlig med storesøster.... Anonymous poster hash: 8500b...5ad
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #10 Skrevet 10. oktober 2015 Tusen takk for beroligende svar. Det var ikke en pose akkurat, men en ganske stor skål. Sto på bordet fra i går, og han og søstera på ti kosa seg med den på tv-stua. Trodde jeg. Det kom fram senere at småttisen hadde spist brorparten, han hadde ikke vært villig til Å dele noe særlig med storesøster.... Anonymous poster hash: 8500b...5ad Da kan du skylde deg selv... Anonymous poster hash: cfe2e...5c6
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #11 Skrevet 10. oktober 2015 Stakkars liten:( Anonymous poster hash: db348...bc5
februarprins2013 Skrevet 11. oktober 2015 #12 Skrevet 11. oktober 2015 er ikke farlig,men er jo ikke bra heller,tror det går greit,min får potetskruer med paprika hver lørdag,men bare en liten skål,kunne aldri gitt han en hel pose
NormaJean Skrevet 11. oktober 2015 #13 Skrevet 11. oktober 2015 Minner meg om da jeg innså at gutta var mistenkelig stille på rommet sitt! De hadde funnet en skål med chips på kjøkkenbenken og stjålet den med seg! Rakkerunger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå