Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg er av den litt (for) impulsive typen og fikk plutselig lyst til å strikke en genser til snuppa på 6 år. Jeg hadde en gammel oppskrift liggende og kjøpte inn garn som passet noenlunde. Problemet er at på oppskriften er det en spesiell hals som jeg ikke vil ha, jeg vil bare ha en helt vanlig rund hals. Stor nok til å få hodet igjennom uten at den blir trang. Da jeg begynte tenkte jeg at det order seg nok, men nå er jeg altså snart så langt oppe at jeg må felle av til hals og jeg vet ikke helt hvordan *kremt* Akkurat nå har jeg 52 masker på pinnen, pinnestørrelse 5. Jeg innser jo at jeg må felle og det ganske mange hver gang sikkert også for at halsen ikke skal bli for stor. Jeg regner også med at jeg må felle litt saktere av foran enn bak dersom den skal være bitte litt dypere foran. Noen flinke strikkere der ute som kan hjelpe meg litt? Anonymous poster hash: 2f330...880
Gjest Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Bruker en annen oppskrift som utgangspunkt http://www.garnstudio.com/lang/no/search.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå