Gå til innhold

Mypack

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som irriterer seg over mypack og dårlig service? Håpløst at flere og flere nettbutikker kun leverer via dem. Her er det kun ett utleveringsted i kommunen og de får bare leveringer 1 dag per uke.  Dvs at jeg kan måtte vente i opptil 14 dager på en pakke som ville bruke noen få dager med posten.

De hadde tidligere et utleveringssted til, men denne butikken ble nedlagt, og da ble alle bestilte pakker levert til en nærbutikk i NABOKOMMUNEN uten å varsle mottakerne av pakkene på forhånd.

Er det bare her at tilbudet er elendig?

Anonymous poster hash: 3a284...655
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare gode erfaringer med Mypack.

Her utleveres Mypack pakkene i samme butikk som har Post i butikk, så tilbudet er helt likt.

Anonymous poster hash: 407ec...542
Skrevet

Ja irriterer meg veldig at jeg må gå av bussen for å hente pakken, ta ny buss hjem etter jobb i stede for å kunne hente den i butikken vår som jeg kan gå til og ligger like ved oss.

Forstår virkelig ikke vitsen med dette.

Anonymous poster hash: 884dc...000
Skrevet

En ting er at det er langt, 2 mil, å kjøre til butikken som leverer ut pakken. Men det verste er jo at det kun leveres en gang i uken, så ventetiden på pakkene blir jo ekstrem!

Skrevet

En ting er at det er langt, 2 mil, å kjøre til butikken som leverer ut pakken. Men det verste er jo at det kun leveres en gang i uken, så ventetiden på pakkene blir jo ekstrem!

HI

Skrevet

Høres rart ut at de får pakker bare en gang i uken. Vi ha mypack og de skal ha levering av pakker man-fre står det i informasjonen vi har fra de. Ingen liten tekst heller.

Men jeg er ikke fornøyd med de. Mine pakker jeg har fått der har tatt lang tid, over dobbelt så lang tid som når jeg fikk pakkene gjennom posten.

Kundeservice syns jeg heller ikke er så bra. For oss som jobber der så kan vi bare utlevere og ta imot pakker som har lapp. Lurer kunder på noe må vi be de ringe kundeservice.

Anonymous poster hash: 45717...d6d

Skrevet

Høres rart ut at de får pakker bare en gang i uken. Vi ha mypack og de skal ha levering av pakker man-fre står det i informasjonen vi har fra de. Ingen liten tekst heller.

Men jeg er ikke fornøyd med de. Mine pakker jeg har fått der har tatt lang tid, over dobbelt så lang tid som når jeg fikk pakkene gjennom posten.

Kundeservice syns jeg heller ikke er så bra. For oss som jobber der så kan vi bare utlevere og ta imot pakker som har lapp. Lurer kunder på noe må vi be de ringe kundeservice.

Anonymous poster hash: 45717...d6d

Bor i en distriktskommune, det er vel det som er årsaken... Tidligere fikk de levering x 2 per uke, men det ble endret i vår.

Skrevet

Eneste som hjelper er å gi tilbakemelding til avsender, om at du ikke er fornøyd med leverandøren de bruker, og at du heller ønsker Posten. Jeg har gjort dette med fler, og den ene begynte ganske raskt å la kunde få valget mellom mypack og posten! :) 👍

Anonymous poster hash: e5925...bee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...