Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Altså mellom Moa og Hessa. Trives du? Hva gjør dere med barna på fritiden? Er det mye å ta seg til der for barn fra 3-12 år som ikke liker fotball? Hvor er det flott å bo? Vi vil så nært bysentrum som mulig da jeg syns byen er flott. Moa og senterområder er ikke noe for meg. Hvilke skoler er bra nært sentrum? Vi flytter i januar, og er på storjakt! Bor nå på Østlandet. Takker på forhånd 😊 Anonymous poster hash: 85f13...7b1
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Bor ikke i Ålesund nå, men er derfra. Tror jeg ville sett på området Hatlane, Nørvasund(Gåseid), Larsgården, Ikke veldig nært sentrum, men tar ikke mange minuttene med bil eller buss. Hatlane/Nørvasund har helt ny barneskole. I og med at jeg ikke bor der nå er jeg ikke helt inne på hvilke fritidstilbud som fins, men der er nok litt å velge i vil jeg tro. Anonymous poster hash: 6b0d9...352
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 jeg må si meg enig med anonym over her! hatlane, nørvøy, larsgård og gåseid er supre plasser å bo. du er midt i mellom bykjernen og moa.. gode skoler og gode barnehager! på fritiden så har du mye rundt, turmuligheter rundt aksla, høgenakken, borgund gavla! på gåseide ligger også ålesund sansehus, oppfordrer alle til å ta seg en tur dit! en hyggeli ung dame som jobber der og gjør alt for at opplevelsen skal bli perfekt for hver enkelt! ellers er det ikke langt til atlanterhavsparken eller lekeland! lykke til med huskjøp! Anonymous poster hash: 21948...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå