Gå til innhold

Noen som har tatt ks etter rift grad 3a-b?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 37 og har hele tiden sagt til jordmor at min første fødsel opplevde vi som veldig skremmende og om det var mulig for samtale med sykehuset hvor vi skal føde nå så de vet hva som skjedde.

Ble aldri tatt på alvor for fødsel nr to er ikke lik og da revner du ikke sier jordmoren.

Angsten har bygget seg opp og jeg har blitt mer og mer lei nå som d nærmer seg.

Denne uken var vi på kontroll på barselavd vi skal til etter sykehuset siden d er nærmere hjemme enn sykehuset. Denne jordmoren ble helt rystet og lei seg fordi vi ikke hadde hatt samtale med fødeavdeling på sykehuset vi skal til osv. Så nå er vi innkalt der neste uke. Hva skjer på slike samtaler ???

Jeg har helt angst for å revne grad 3a-b en gang til å slite med ettervirkningene. Ikke minst tang og alf😵😵😵

Anonymous poster hash: e349d...04a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk rift grad 3A ved første fødsel. Både tang og vakuum og var helt ødelagt lenge etterpå. Fikk heller ikke gehør for min angst i neste svangerskap, men fikk en skriftlig "lovnad" på at om det ble som sist skulle det bli ks... Det viste seg å gå helt flott! Har hatt to fødsler etterpå, og begge har vært unnagjort på to timer og uten et eneste sting! Kroppen er utrolig tilpasningsdyktig. Ville uansett fått en forsikring om at de IKKE lar det gjenta seg! Lykke til ☺

Anonymous poster hash: 05fbe...8fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...