Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #1 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg har nettop kommet hjem fra sykehuset med babyen min. Jeg lekker jo sånn om natten. Er helt vått rundt meg. Har kjøpt engangs tisselaken som jeg ligger på. Men er uansett ubehagelig vått. Noen som har tips til bh jeg kan ha på? Jeg hater å sove med bh, men ser jo at jeg må det. Anonymous poster hash: faa8f...dda
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Ammebh uten spiler. Hadde en fra triumph. Anonymous poster hash: d1ea1...8fb
Ikkesåallerværst Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Amnesinglet fra hennes som har strikk under bysten. Og legg gulpeklut inni over puppene. Om du er av de som lekker enormt har jeg lest tips om å bruke en babybleie over hver pupp
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Takk for tips 😊 skal prøve den singleten 😊 Anonymous poster hash: faa8f...dda
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #5 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg bruker ammesinglet fra HM med engangs ammeinnlegg i. Jeg takler ikke at ammebhen sklir opp under puppene. Det gjør vondt! Anonymous poster hash: 061c1...cbe
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #7 Skrevet 10. oktober 2015 En god amme-bh og og gode ammeinnlegg bruker jeg. Amme-bh er et must om natten første tiden, ja første månedene også. For meg funker ikke amme-singlet, de har liksom feil passform og bare sklir opp. Anonymous poster hash: c809d...662
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #8 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg bruker amme-bh uten spiler fra Lindex (utrolig behagelige) med ullinnlegg og engangsinnlegg inni fort gjort med brystbetennelse nå som det er kaldt på natta hvis du blir våt eller kald! Så lurt med ull! Anonymous poster hash: e8f78...745
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå