Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg mistet i uke 6.. Så veldig tidlig og jeg føler ikke at jeg fikk knyttet meg noe til tanken om å bli mamma. Det var ingen planlagt graviditet.. Men nå lurer jeg så på hvordan reaksjonen min vil bli når termindatoen nærmer seg..den er to måneder unna nå. Hvordan taklet du det? Vil gjerne ha svar fra dere som visste om graviditeten og dere som ikke visste. Anonymous poster hash: d280e...831
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #2 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg mistet et etterlengtet barn i exu. Heldigvis ble jeg gravid bare en par mnd etter operasjonen, så det gikk helt fint. Men jeg tenker innimellom på det barnet som kunne ha vært. Anonymous poster hash: ea283...40f
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Første gangen var det over i uke 9, da hadde jeg fått tid til å glede meg, begynt mentalt å forberede meg osv, i tillegg var en kollega akkurat like langt på vei som meg. Så den perioden var litt vanskelig, og når hun fikk babyen sin var det litt sårt..Men det gikk over Andre gangen visste jeg ikke at jeg var gravid en gang, ble lagt inn med voldsomme smerter. Da var jeg 5-6 uker på vei. Den gangen var det mye enklere Anonymous poster hash: d9259...7ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå