Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Hadde sex for snart 2 uker siden. Samme kveld begynte jeg å blø. Tror det er mensen... Men jeg har blødd konstant siden. Er på 11 dagen nå. Er bare noen dråper gjennom dagen, men nok til at jeg må bruke bind. Hva i alle dager kan det komme av? Går på p-piller og har ikke hatt sex siden jan/feb... Så kan ikke være gravid. Somregel varer mensen i 4-5 dager! Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: d7def...e1b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Du burde sjekke hos legen.? Anonymous poster hash: 5bdb7...25f
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #3 Skrevet 10. oktober 2015 Jomfruhinna? 😂 Siden det var så lenge siden at den nesten er grodd igjen, hehe. Neida, fra spøk til revolver. Du bør ta en sjekk hos legen synes jeg, unormal blødninger bør sjekkes ut sies det. Lykke til, det går nok bare godt. 😊 Anonymous poster hash: 979e9...cd1
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #4 Skrevet 10. oktober 2015 Du kan ha revet borti noe som gjør at du blør. Under sexen altså. Anonymous poster hash: 9e660...274
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #5 Skrevet 10. oktober 2015 Du kan ha revet borti noe som gjør at du blør. Under sexen altså. Anonymous poster hash: 9e660...274 Men burde ikke det stoppet bare etter kort tid da? Nei, jeg får undersøke videre. Blør verre idag enn tidligere😳 Anonymous poster hash: 56f07...215
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå