Gå til innhold

Jeg er så selvmedlidenhet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan begynne å gråte bare av tanken på hvor fælt jeg har det, på alt jeg ikke får til, på hvor utilstrekkelig og utilpass jeg er.. og jeg gråter kun med andre når det berører noe I meg selv.. jeg gråter egentlig for min egen ulykke selv når jeg tilsynelatende føler med andre. Jeg rommer kun meg selv.. er fylt opp av meg selv, har ikke plass til andre.

Samtidig vet jeg jo godt at mange andre har hatt tøffere liv enn jeg har hatt og har..

Jeg har bare aldri kjent meg elsket og kan ikke elske andre.. jeg er oppslukt av meg selv, men det er mest forakt der. Jeg fremstår som selvopptatt, forstilling åpenhet, greier ikke balansere nærhet og distanse, blir enten for åpen eller for lukket.. og åpner jeg meg litt blir det på liksom, det blir bare løgner.. Ellers kommer berørtheten og jeg ville aldri greie å slutte å gråte..

Ingen har elsket meg.. og jeg er alene I livet. Ikke så rart når jeg bare kan være noe for andre på liksom..

Hvordan i alle dager kommer jeg ut av dette?

Anonymous poster hash: 95b95...cab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager skrivefeil

Skrevet

Du må skaffe deg hjelp av en profesjonell. Gå til legen din og be om henvisning til psykolog!

Du kan få det bra med deg selv, og noen kommer til å elske deg <3

Anonymous poster hash: 843a8...295
Skrevet

Men hvilket arbeid er det jeg må gjøre hos en psykolog? Noen som har erfaring eller tanker om dette?

Tusen takk for svar forresten ☺

Hi

Skrevet

Men hvilket arbeid er det jeg må gjøre hos en psykolog? Noen som har erfaring eller tanker om dette?

Tusen takk for svar forresten ☺

Hi

Vil tro det vil være en variant mellom å snakke om livet ditt, hva som har medvirket til at du føler deg så uelsket, hvorfor du har lært det du har, hvorfor du har fått de handlingsmønstrene du har fått - det sammen med teknikker for å bygge opp ditt eget selvbilde, teknikker for å lære å fokusere anderledes i hverdagen, lære å fokusere positivt.

Det kan være krevende å gå i terapi, men om du står i det og gjennomfører kan det også være utrolig givende :)

En annen ting du kan diskutere med legen din er en henvisning til psykomotorisk fysioterapi. Det er en flott måte å bli kjent med sin egen kropp, bli venner med kroppen, bli glad i seg selv. Og det egner seg veldig godt i kombinasjon med psykolog :)

Anonymous poster hash: 843a8...295

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...