Aminaah Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Ja, jeg skal holde Halloween bursdag for sønnen min som blir 5 år. Har dere noen forslag til aktiviteter? Det blir 23 barn
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Ai!! 23 5-åringer😱😱😱 Kan dere være ute? Sisten, skattejakt, boksen går, brobrobrille, hinderløype, flasketuten peke på, pinthedonkey, musikkstatue, pakkeleken,stolleken, hermegåsa... Legg en plan for festen type ankomst, frilek, organisert lek, mat kl, kake, åpne gavene, organisert lek, frilek til de blir hentet. Prøv å få med alle og prøv å ha mange nok voksene til å hjelpe deg slik at du er sjefen gjennom hele bursdagen. Anonymous poster hash: a683b...667
Aminaah Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2015 Vi leier barnehagelokalet og hadde forsåvidt alle barna i fjor også, det gikk så fint, de er så snille ja spørs jo på været, men lokalet er jo ganske stort så
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 23 5åringer?! 😱🙈🙉🙊 har du hatt barnebursdag før? Om ikke synes jeg du er tøff! 👍🏻 steintøff faktisk! Av aktiviteter: Inne: - gjetteleken - tampen brenner - fiske etter godtepose - pakkeleken med flasketuten peker på - danseleken (den som ikke stopper i tide når musikken stopper er ute) Tips med mat/drikke: minst mulige valg, 1 (Max 2) typer brus eller annen drikke, en type middag (enkleste er ofte det beste) og en enkel kake. Uteaktiviteter - potetløp - tautrekking (voksne mot alle barna) - tegne med kritt i oppkjørselen (om du har en) - danseleken ute Husk fløyte om du er ute for å få oppmerksomhet, vær veldig tydelig så går nok dette veldig bra. Men lykke til, jeg hadde aldri klart 23 5-åringer i 2 timer i selskap, aldri. Bøye meg i hatten! Anonymous poster hash: 8c21b...be8
Aminaah Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2015 Takk for forslag Hehe, ja det blir 23 barn i alderen 3-5 år. Altså hele avdelingen. Ja hadde samme bursdagen i fjor med alle barna, å det gikk over all forventning men tenker å ha 3 timers bursdag igjen, i og med 2 timer går så fort
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #6 Skrevet 10. oktober 2015 Takk for forslag Hehe, ja det blir 23 barn i alderen 3-5 år. Altså hele avdelingen. Ja hadde samme bursdagen i fjor med alle barna, å det gikk over all forventning men tenker å ha 3 timers bursdag igjen, i og med 2 timer går så fort 3 timer?! 😱😱😱 3-5 år?! Oh my god! Du er klin gæærn! Jaja, løkke tell! Kom på en annen ting her og, bruke duk som det kan tegnes på. Og legge fargeblyanter på bordet. Da er de opptatt innimellom maten. Kjenner svetten pipler og åndenøden kommer sigende bare ved tanken av 3 timer (!!!!) med så mange og små barn i den alderen.. Men lurt å ha det i bhg. Du jobber kanskje også der selv? Anonymous poster hash: 8c21b...be8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå