Gå til innhold

Noen som har kikkhullsoperert i ankelleddet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å fjerne løs brusk? Eller annet?

Ble der krykker og sykemelding etterpå eller kan man kjøre hjem fra sykehuset selv?

Anonymous poster hash: 6468f...3e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett skal du ikke kjøre bil den dagen! Du blir jo bedøvd - på ene eller andre måten og da er du ikke i kjørbar stand etterpå.

Krykker en periode, tenker jeg, husker ikke lenger prosedyrene. Om du trenger sykemelding kommer jo helt an på hvilken jobb du har og hvor omfattende inngrepet blir.

Anonymous poster hash: f2ca6...fab
Skrevet

Takk for svar. :-)

Vet du om man blir innlagt Eller om det er et dagkirurgisk inngrep?

Jeg jobber i barnehage, så jeg er jo temmelig avhengig av å ha både ben og armer (tenker da ift krykker.. ) tilgjengelig hele arbeidsdagen...

Skrevet

.

Skrevet

Blir tatt mest atroscopi på dag kirurgen.

Anonymous poster hash: d0568...2eb

Skrevet

Takk for svar. :-)

Vet du om man blir innlagt Eller om det er et dagkirurgisk inngrep?

Jeg jobber i barnehage, så jeg er jo temmelig avhengig av å ha både ben og armer (tenker da ift krykker.. ) tilgjengelig hele arbeidsdagen...

Som regel dagkirurgisk som nr. 5 skrev.

Ta en telefon til avdelingen som skal operere deg. Jeg vil tro du trenger krykker og blir dette uforenelig med jobben din så vil kirurgen som opererer deg gi deg en sykemelding, så følger fastlegen det opp.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: f2ca6...fab

Skrevet

Jeg har kun fått henvisning foreløpig. Men tenkte ta en telefon uansett og spørre litt om hva jeg kan forvente.

Er det mest trolig at de bare sjekker meg første timen for så å kalle meg inn til artroskopi senere? Eller bruker de artroskopi for å undersøke - og utfører samtidig kirurgi med en gang, dersom de kan!??

Det er i følge fastlege (etter MR) snakk om løse bruskfragmemter. Så fikk jeg henvisning...og dette var et par måneder siden. (Stod i brevet at var forventet ca 22 uker ventetid).

Så langt har jeg altså kommet foreløpig ;-)

Skrevet

Du kan nok ikke kjøre bil den dagen. Og med operasjon i ankelen vil jeg tro du ikke får sko på foten og krykker blir nok nødvendig. Når du er tilbake på jobb vil nok legen kunne si noe om.

Anonymous poster hash: a9abb...728

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...