Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg ikke kommer til å poste: En offentlig: Fy skam dere til alle dere som bare gikk forbi den unge mannen som satt på trappa, ute av stand til å ta vare på seg selv. Dere som glodde og gikk, kommenterte og gikk og dere som lot som dere ikke så... Mer privat melding: (synes synd på meg selv) en vet at godformen ikke er der når 4 timer på jobb medfører en totalkollaps på sofaen og rett i seng og håpe på en bra lørdag. Orker ikke lese, se TV, bare spille litt og titte innom dib i mellom at jeg sover eller glor apatisk i veggen :-( når blir jeg frisk? Siste avsnittet hadde ikke kommet med altså :-) Ha en ellers så bra helg dere kan, folkens :-) hjelper med et anonymt hjertesukk også:-)! Anonymous poster hash: bfcef...c34
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Ok Anonymous poster hash: 38143...8a7
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Sutrete litt mutch? Anonymous poster hash: a8b36...b60
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Du hadde ikke noe bedre å si? Hvorfor svare? Mange meldinger som faller under sensuren, kanskje flere har? Anonymous poster hash: bfcef...c34
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 OK? Hva vil du egentlig ha du av dette? Anonymous poster hash: 837c7...0a5
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Har lyst å skrike og spørre hvor de er hen, de som har sagt de alltid er der og kaller seg din beste venn. Men som ikke viser seg med mer enn et usselt ❤️ på Facebook når tragedien rammer. Men man har i hvertfall lært da. Hvem som er hvem 😉 Anonymous poster hash: b643f...ba2
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 OK? Hva vil du egentlig ha du av dette?Anonymous poster hash: 837c7...0a5 Få sagt det anonymt siden det er upassende å si det på FB, kanskje? Anonymous poster hash: 98096...275
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #8 Skrevet 9. oktober 2015 OK? Hva vil du egentlig ha du av dette?Anonymous poster hash: 837c7...0a5 Få sagt det anonymt siden det er upassende å si det på FB, kanskje?Anonymous poster hash: 98096...275 Hva er det som er upassende å si? FB flommer da over av politisk "korrekte" ytringer som nr. 1. Sannsynligvis for at man får slengt spørsmålet tilbake er stor. Poenget mitt var: hva vil man med en slik ytring! Hva vil man oppnå? Mener man det man sier, eller er det bare prat? Er det slik at Hi opplevde at noen som virkelig trengte hjelp ikke fikk det? Hva vil man med ytring nr 2: Oppnå sympati? Få en haug av klemz og hjerter tilbake? Er det viktig at hele verden vet at man er flåten etter jobb? I tilfelle hvorfor er det viktig àt folk vet dette? Hvis det er viktig, hvorfor ikke bare snakke med de nærmeste om det framfor å poste på FB? Anonymous poster hash: 837c7...0a5
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #9 Skrevet 9. oktober 2015 Kan forstå behovet for et hjertesukk - selv om det er anonymt Jeg kledde på meg for å gå til butikken i dag, men det var så langt som jeg kom, greide ikke å gå når alt kom til alt, hadde ikke krefter til det i dag. Håper du får ei fin helg, Hi Anonymous poster hash: 31912...09d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #10 Skrevet 9. oktober 2015 Kjenner til den, men man har visse sperrer, av en grunn. Tidligere i dag tenkte jeg på hvordan folk på facebook hadde reagert om jeg hadde lagt ut et bilde av meg - uten sminke. En tekst til; "Til alle dere som mener jeg ser så fresh ut, det er sminken som gjør det, som dere ser". Jepp, jeg er for tiden skrapa for diverse vitaminer og mineraler, og ser helt jævlig ut. Likevel forstår ikke folk at jeg er borte fra jobb, fordi jeg altså ser så fresh ut. Jaja, jeg ser det positive i det, jeg ser tross alt bra ut tross sykdom Anonymous poster hash: 9b659...b26
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #11 Skrevet 9. oktober 2015 OK? Hva vil du egentlig ha du av dette?Anonymous poster hash: 837c7...0a5 Få sagt det anonymt siden det er upassende å si det på FB, kanskje?Anonymous poster hash: 98096...275 Hva er det som er upassende å si?FB flommer da over av politisk "korrekte" ytringer som nr. 1. Sannsynligvis for at man får slengt spørsmålet tilbake er stor. Poenget mitt var: hva vil man med en slik ytring! Hva vil man oppnå? Mener man det man sier, eller er det bare prat? Er det slik at Hi opplevde at noen som virkelig trengte hjelp ikke fikk det? Hva vil man med ytring nr 2: Oppnå sympati? Få en haug av klemz og hjerter tilbake? Er det viktig at hele verden vet at man er flåten etter jobb? I tilfelle hvorfor er det viktig àt folk vet dette? Hvis det er viktig, hvorfor ikke bare snakke med de nærmeste om det framfor å poste på FB? Anonymous poster hash: 837c7...0a5 Ja, det var en veldig ung kar som ikke var i stand til å ta vare på seg selv, full og ante ikke hvor han skulle. Ukjent i byen. Mange passerte før oss og så han og gikk videre. Tragisk! Det andre, jeg orker ikke sutre på fb om hvor kjipt jeg har det akkurat nå. Ikke mange som vet hvor dårlig jeg har vært. Men her kunne jeg sutre litt anonymt. Si det høyt og ingen vet hvem jeg er ;-) Anonymous poster hash: bfcef...c34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå