Gå til innhold

din favorittkake?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt inspirasjon.

skal bake til selskap.



Anonymous poster hash: 82444...9ab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner masse inspirasjon på www.detsoteliv.no

 

Favorittene her er

Flytende sjokoladekake

Oreo

Pavlova med eggekrem

Eplekake med vaniljekrem

 

Anonymous poster hash: 68ee5...6ab

Skrevet

Pasjonsfruktostekake!



Anonymous poster hash: 24fb7...c3c
Skrevet

Kvæfjordkake (verdens beste)

 

Anonymous poster hash: 5676d...feb

Skrevet

Verdens beste 😋😋

 

Anonymous poster hash: 74b9e...6f5

Skrevet

Kladdekake

Sitron og marengs pai

Skuffekake

 

 

Anonymous poster hash: 94326...0c4

Skrevet

Ritzkake pyntet med kremfløte og bær, med hjemmelaget toffee i midten.

 

 

Mmmmmmm!

 

Anonymous poster hash: a3b73...2e1

Skrevet

Brownies!

Og eplekake med is eller krem. Mm :-)

 

Anonymous poster hash: e6c8d...225

Skrevet

En virklig god kringle, uten gjærsmak.

Verdens beste.

Sjokoladekake med ssjokoladekrem.

 

Ellers er jeg veldig glad i småkaker.

 

Anonymous poster hash: 4f863...e95

Skrevet

Ostekake, med frukt (jordbær, druer e.l.) som lokk, istedet for gele.

Kjeksbunn må det også være, å ikke sånn grusom nøttebunn.



Anonymous poster hash: 10c0d...390
Skrevet

Marsipankake :)

 

Anonymous poster hash: 4d97a...488

Skrevet

Pavlova! ❤️😋🍰

Skrevet

Pastel de mil hojas

Blåbærostekake

Sjokoladekake med mokka/kaffekrem

Lemoncurd pavlova med pasjonsfrukt og mango 😙❤

Skrevet

Pavlova, med akkurat passe seig bunn, et godt lag med blanding av krem og vaniljekrem, masse friske bær og et lite dryss med sjokolade på toppen. Finnes ikke noe bedre!

 

Anonymous poster hash: dcbfe...7cf

Skrevet

Jeg er en av de som ikke er så glad i kaker... Men, en frisk og god ostekake, det spiser til og med jeg

Skrevet (endret)

Ostekake (uten philidelphiaost, bruker tine sin mandarinost, smaker MYE bedre!)

 

Og fromasjkake med frukt og sjokoladebiter i!

 

Og pavlova er alltid en hit!!

Endret av megmegmeg
Skrevet

Napoleonskake! Nam nam

 

Ellers liker jeg key lime pie, ostekake og eplekake.

Skrevet

takk for masse gode tips! 

Jeg heller mot pavlova



Anonymous poster hash: 82444...9ab
Skrevet

Suksessterte, den gule vet dere. Namnam!

Skrevet

Marsipankake med jordbærfyll <3 <3 <3



Anonymous poster hash: 9c8e5...a48
Skrevet

Suksessterte 😍😍😍

 

Anonymous poster hash: f23c3...cc8

Skrevet

oreokake, gulrotkake og ostekake :D



Anonymous poster hash: be4f9...527

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...