Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Hvordan gikk dere frem? Jeg har spurt om råd her I forbindelse med dette før og har opplevd å få mange gode tilbakemeldinger som har bidratt til å gjøre meg bedre rustet til å håndtere vanskene våre. Vi har hatt det vanskelig I nesten et halvt år nå, men vi elsker hverandre egentlig. Vi har i bunnen et solid og godt forhold.. Vi har barn på 6 og 3 år.. har gått I familieterapi et par måneder og terapeuten er tydelig på at avstand mellom oss ikke er det rette for oss nå.. men så vil ikke mannen mer. Han vil flytte.. til en annen by! Hvilken som helst annen by, sier han.. og han vil ikke ha meg med.. jobben blåser han I virker det som.. vil bare vekk. Jeg greier ikke se for meg hvordan dette skal bli bra for barna. Og jeg har ikke lyst til å bli igjen I huset uten han.. Hvordan skal jeg gå frem for å få han til å innse at vi hører sammen? At vi må være litt tålmodige . . At det kommer til å bli bra igjen? Noen som har erfaringer de vil dele med meg? Anonymous poster hash: 24a3f...321
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 24a3f...321
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg får følelsen svar det er en som venter på han i en annen by. Anonymous poster hash: 756e7...8d8
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Følelsen av at Anonymous poster hash: 756e7...8d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå