Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Er det ikke litt spesielt at ungen aldri får være med på tacokveld? Trodde de fleste unger elsket helgetacoen.. Anonymous poster hash: 9be55...df6
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Hørtes litt merkelig ut, hadde det ikke vært for at vi har barn, hadde vi aldri hatt taco. Er så lei taco Anonymous poster hash: 0f575...e77
*Nøtta* Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Nå har ikke jeg lest innlegget du sikkert sikter til, men jeg synest det er befriende at noen foreldre kan ta seg "friheten" til å ha en skikkelig kosekveld uten ungene jeg! Om det er med taco eller om det er med biff- ett fett for min del! kos dere med den maten dere liker best! Det er ikke sånn at ungene ALLTID må få det de liker godt sammen med foreldrene sine...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Herre dere er ivrige på å finne feil på folk. Er det ikke lov å kose seg når ungene er lagt? 😱 Anonymous poster hash: 83f65...f0d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Herre dere er ivrige på å finne feil på folk. Er det ikke lov å kose seg når ungene er lagt? 😱 Anonymous poster hash: 83f65...f0d Jo, men jeg føler det blir litt som "nå er unga i seng, kom så skal vi spise kinder egg" 😂 Eller, ungefri i helga. La oss dra på tivoli! 😂 Anonymous poster hash: 9be55...df6
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 http://www.dagbladet.no/2015/10/09/kultur/meninger/debatt/tuftebarten/41421312/ Er så dritt lei den der "litt spesielt"-hersketeknikken! Anonymous poster hash: d35d4...52f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 http://www.dagbladet.no/2015/10/09/kultur/meninger/debatt/tuftebarten/41421312/ Er så dritt lei den der "litt spesielt"-hersketeknikken! Anonymous poster hash: d35d4...52f Men det er jo spesielt! Anonymous poster hash: 9be55...df6
Gjest Antarctica Skrevet 9. oktober 2015 #8 Skrevet 9. oktober 2015 Er det spesielt at andre liker noe du ikke liker..? At andre har andre ønsker og preferanser? Det ville være mer spesielt om du bare møtte nikkere.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #10 Skrevet 9. oktober 2015 Står det at barna hennes liker taco da? Jeg elsker taco, sønnen min liker det over hodet ikke. Skal jeg aldri få taco jeg da? Anonymous poster hash: bf79a...365
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #11 Skrevet 9. oktober 2015 http://www.dagbladet.no/2015/10/09/kultur/meninger/debatt/tuftebarten/41421312/ Er så dritt lei den der "litt spesielt"-hersketeknikken! Anonymous poster hash: d35d4...52f Men det er jo spesielt! Anonymous poster hash: 9be55...df6 Du virker også litt spesiell. Litt spesielt interessert i ting som virkelig ikke raker deg. Anonymous poster hash: d35d4...52f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #12 Skrevet 9. oktober 2015 Helgetaco?? Er det en norsk tradisjon vi har gått glipp av? Vi har aldri taco vi da..... Anonymous poster hash: cc726...5cb
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #13 Skrevet 9. oktober 2015 Helgetaco?? Er det en norsk tradisjon vi har gått glipp av? Vi har aldri taco vi da..... Anonymous poster hash: cc726...5cb Har du ikke hørt om fredagstaco? Jeg trodde en stund det var overdrevent og en myte... Men på facebook florerer det av taco-kveld statuser på fredager, så er visst ganske vanlig... Vi har sjeldent taco på fredager, men pizza og annen kosemat et par fredager i mnd. Anonymous poster hash: f1326...ea5
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #14 Skrevet 9. oktober 2015 Helgetaco?? Er det en norsk tradisjon vi har gått glipp av? Vi har aldri taco vi da..... Anonymous poster hash: cc726...5cb Har du ikke hørt om fredagstaco? Jeg trodde en stund det var overdrevent og en myte... Men på facebook florerer det av taco-kveld statuser på fredager, så er visst ganske vanlig... Vi har sjeldent taco på fredager, men pizza og annen kosemat et par fredager i mnd. Anonymous poster hash: f1326...ea5 Veldig mange kjører fredagstaco ja. Casa kaos inkludert, men de stakkars ungene får ikke. Anonymous poster hash: 9be55...df6
Gjest Muji81 Skrevet 9. oktober 2015 #15 Skrevet 9. oktober 2015 Hehe..stakkars unger som ikke får Taco? De må ha det hardt
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #16 Skrevet 9. oktober 2015 Hehe..stakkars unger som ikke får Taco? De må ha det hardt Har du lest bloggen? Jeg har fulgt den en stund, og uavhengig av taco, så kan jeg si fra bunnen av mitt hjerte STAKKARS BARN! Anonymous poster hash: 9be55...df6
Mamma til 2 søte Skrevet 9. oktober 2015 #17 Skrevet 9. oktober 2015 Hehe..stakkars unger som ikke får Taco? De må ha det hardt Har du lest bloggen? Jeg har fulgt den en stund, og uavhengig av taco, så kan jeg si fra bunnen av mitt hjerte STAKKARS BARN! Anonymous poster hash: 9be55...df6 Vil gjerne ha en begrunnelse på det du sier. Har lest innimellom jeg også og har aldri tenkt stakkars barn.
Gjest Muji81 Skrevet 9. oktober 2015 #18 Skrevet 9. oktober 2015 Hehe..stakkars unger som ikke får Taco? De må ha det hardt Har du lest bloggen? Jeg har fulgt den en stund, og uavhengig av taco, så kan jeg si fra bunnen av mitt hjerte STAKKARS BARN! Anonymous poster hash: 9be55...df6 Har lest en post i ny og ne. Synes hun er forfriskende ærlig. Husker særlig når hun skrev om slitsom småbarnsperiode. Ellers er det vel godt mulig at hun gjør det motsatte av klissebloggene, hun skriver om det slitsomme. Nok av urealistiske dilldall-bloggere der ute
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #19 Skrevet 9. oktober 2015 Ungene våre takler ikke Taco, ingen av de, mens jeg og samboeren liker det veldig godt.. Nå har vi det ikke hver uke, men når vi har det, så har vi en annen middag med ungene før på dagen, og spiser taco etter de har lagt seg.. De liker for øvrig ikke pizza eller lasagne heller.. Anonymous poster hash: e5eb0...083
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå