Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Er det vanlig at det er vondt så lenge? Synes det var bra og blitt værre igjen. Tom huden ytterst er sår. Blør også friskt av og på fortsatt (renselsen), trodde ikke det skulle komme friskt blod og såpass mye så lenge. Anonymous poster hash: 40481...727
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg hadde ikke vondt i en måned etterpå. Blødde heller ikke så lenge. Men om det er normalt, vet jeg ikke. Ta en telefon til legen på mandag og hør Anonymous poster hash: 3a059...a06
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Helt normalt. Mitt lukket seg ikke før etter to mnd og jeg hadde vondt i et halvår, men det går fint nå. Så ikke vær redd. Anonymous poster hash: 56e59...16f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Mitt keisersnitt væsket i 5 uker før det lukket seg helt, og ømt var det en god stund etter det også. Renselsen min varte i over 6 uker, hadde litt misfarget utflod helt til det var nesten 8 uker siden snittet. Anonymous poster hash: 6706a...731
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå