Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 mobberne... Både ser og ser ikke «logikken» i dette. Hvorfor oppsøke? Da er man hvertfall sammen med noen Hvorfor ikke? Ikke kjekt å bli mobbet. Det finnes vel mange nyanser her, og jeg vet ikke helt hva jeg skal forlange av mitt barn i småskolen Hva kan man forlange av 3. og 4. klassinger. Jeg har ikke fått konkret melding på at mitt barn mobber direkte, men at barnet er tilstede og ser på og stilttiende aksepterer. Barnet mitt forstår det ikke og føler det absolutt ikke deltar, at han ikke har hørt at andre har snakket stygt til den det gjelder. Jeg prater med barnet, forteller og forklarer og det virker som det forstår hva jeg sier. Men hva kan og bør jeg forvente? Jeg vil ikke overse problemet samtidig som jeg ikke vil se spøkelser ved høylys dag. Anonymous poster hash: 7bc28...030
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå