Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg og mannen har nettopp åpnet ei flaske rødvin, har litt potetgull å skal straks se en fin film Senere skal vi spise hjemmelagde sterke empanadas og en god salat Anonymous poster hash: e6d8d...96c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Helg er helt nydelig etter ei travel uke 2 barn ser film,han siste har besøk av en kamerat og de holder på med et eller annet på rommet. Mannen leser,jeg ligger på sofaen og slapper av med et glass rødvin. Nyter fredagskvelden Anonymous poster hash: 86837...e2e
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Trøster 5 åringen da hun er utrøstelig etter å ha mistet sin beste venn i barnehagen inatt 😢 Akkurat nå har hun grått seg i søvn... Anonymous poster hash: e1f93...d6c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Eks kjæresten, men samboer og kommende barnefar...Ja komplisert men vi prøver!!! - har med mine 2 barn ut på tur. De skulle gå i parken å mate fuglene. Jeg er 33 uker på vei og har fått sove en time etter en deilig middag. Nå er det et par timer kontor jobb Men senere venter film og massasje av mine tykke bein! Anonymous poster hash: 8cda1...386
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Er "ufrivillig" gjest hos mine foreldre siden jeg er gravid og minsten har femte barnesykdom. Savner ungene! Anonymous poster hash: a606e...7f9
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Ligger som et kadaver på sofaen med blad, bok, fjernkontroll og tlf innen rekkevidde. Er sliten etter å ha vært på jobb i dag :-( Anonymous poster hash: 87458...845
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 Nå sitter jeg i gostolen og surfer etter å ha spist middag. To unger sitter i sofaen og ser på norske talenter, to unger er på rommene sine og gjør ett eller annet. Mannen har lesekveld med to studieveninner. De skulle gjøre litt fornuftig og så drikke vin så jeg regnere med han kommer inn døra i løpet av natten, Anonymous poster hash: f3780...817
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #8 Skrevet 9. oktober 2015 Trøster 5 åringen da hun er utrøstelig etter å ha mistet sin beste venn i barnehagen inatt 😢 Akkurat nå har hun grått seg i søvn... Anonymous poster hash: e1f93...d6c ❤️❤️❤️ Anonymous poster hash: 6577f...f0e
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #9 Skrevet 9. oktober 2015 Er på kveldsvakt på jobb. Smugtitter inn her i en rolig stund... Anonymous poster hash: 6e01f...79e
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #10 Skrevet 9. oktober 2015 Ligger som et slakt på sofaen å funderer på om jeg skal fiske inn en ølflaske for å feire at jeg har klart å lage en vellykket høstferie for barna mine. (Eller om jeg bare skal la være å flytte på meg... Sliiiiiten!!) Anonymous poster hash: 07fb5...3d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå