GĂ„ til innhold

Canesten vaginaltabletter mot sopp og gravid🍄🍄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har brukt dette? Noen som har snakket med lege om dette er trygt for fostret?

Jeg Er gravid i uke 19 Ä har fÄtt sopp i underlivet. Det virker ikke som om det hjelper Ä bare smÞre med krem.

Anonymous poster hash: 69e57...b16

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg mener man kunne bruke det, men uansett vet de svaret pÄ apoteket (eller det stÄr i pakningsvedlegget)

Skrevet

Har et godt tips til deg som har funket hver gsng jeg har hatt sopp, det hĂžres litt sykt ut men ;)

Dynk en tampong i masse canesten, og la den virke i en time. SÄ bytter du, fortsetter og har noen pauser innimellom(altsÄ ingen tampong inni)

Funker som bare det. Tar litt tid, og det svir noe jévlig 😂

Anonymous poster hash: 69950...587

Skrevet

Har et godt tips til deg som har funket hver gsng jeg har hatt sopp, det hĂžres litt sykt ut men ;)

Dynk en tampong i masse canesten, og la den virke i en time. SÄ bytter du, fortsetter og har noen pauser innimellom(altsÄ ingen tampong inni)

Funker som bare det. Tar litt tid, og det svir noe jévlig 😂

Da slipper du Ă„ bruke tablettene, glemte jeg selvsagt Ă„ skrive :)

Skrevet

Null problem Ä bruke vagitorien som er med, bare ikke bruk den hylsen du fÞrer den inn med siden den da kan komme sÄ hÞyt opp at det irriterer livmorhalsen. SÄ sett den inn selv :)

Skrevet

Du kan bruke den tabletten du stikker opp, men ikke den dingsen til Ă„ dytte den med.

Anonymous poster hash: d57c5...5b9

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...