Gå til innhold

Er Elvira fint?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser dere for dere en liten Elvira?

 

Anonymous poster hash: e742e...0a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et fint navn på en gris.

 

Anonymous poster hash: 34c16...dbb

Skrevet

Nydelig!

 

Anonymous poster hash: bf1c9...d38

Skrevet

Det er et fint navn på en gris.

 

Anonymous poster hash: 34c16...dbb

Enig! Ev. på en katt.

 

Anonymous poster hash: 9b189...22e

Skrevet

Syns det er kjempefint! 



Anonymous poster hash: 209f6...5b7
Skrevet

Liker det! Kjenner ei nydelig Elvira. Men er jo ikke sikkert jeg hadde likt det like godt om det hadde vært en ekkel dame som het det... Assosiasjoner er viktig for om man liker et navn. Når man begynner å assosiere navn med baby, blir det som regel helt nydelig ;) Derfor, ikke bry deg om hva andre mener ;)

 

Anonymous poster hash: 566e3...b0d

Skrevet

Kjente ei Elvira og hun blei langt over 90 år og langt derifra en gris eller katt. Synes det er mer sært å kalle dyra sine med mennenskelige navn!

 

Anyway, Elvira er et vakkert navn :)

Skrevet

Likerikke..

 

Anonymous poster hash: f1c15...6e4

Skrevet

Liker Elvira kjempegodt !

Sto mellom det og Amanda her😊

Skrevet

Liker ikke.. :)

 



Anonymous poster hash: 4fd7b...6c6
Skrevet

Evelina er penere :)

 

Nå var no det er helt annet navn! Så skjønner ikke hva det hadde med spørsmålet å gjøre.

 

 

Anonymous poster hash: d20a9...c4f

Skrevet

Jeg liker navnet. En i familien som heter det som mellomnavn. Men jeg ser det liksom ikke helt for meg på et lite barn 😛

 

Anonymous poster hash: d20a9...c4f

Skrevet

Elvira er nydelig!

 

Anonymous poster hash: a7bae...31d

Skrevet

Min ene jente heter det, er så fornøyd med valg av navn. Hadde noen andre alternativer men de bleknet veldig fort og valget ble veldig klart 😊

 

Anonymous poster hash: 525bb...47f

Skrevet

Nei, jeg liker det ikke. Det er nok aller mest på grunn av dårlige assosiasjoner. Synes det har en hard lyd.

Skrevet

Jeg har ei nydelig Elvira <3

 

Anonymous poster hash: 2c64e...3d3

Skrevet

Evelina er penere :)

Ja, det er Ingeborg også, men hva i svarten har det med saken å gjøre???

 

Men for å svare på spørsmålet, ja det er kjempefint!

 

Anonymous poster hash: e781f...e09

Skrevet

Liker ikke, sorry 😊

 

Anonymous poster hash: a99db...88b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...