Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Hvordan ser dere for dere en liten Elvira? Anonymous poster hash: e742e...0a0
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Det er et fint navn på en gris. Anonymous poster hash: 34c16...dbb
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Nydelig! Anonymous poster hash: bf1c9...d38
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Det er et fint navn på en gris. Anonymous poster hash: 34c16...dbb Enig! Ev. på en katt. Anonymous poster hash: 9b189...22e
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Syns det er kjempefint! Anonymous poster hash: 209f6...5b7
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 Liker det! Kjenner ei nydelig Elvira. Men er jo ikke sikkert jeg hadde likt det like godt om det hadde vært en ekkel dame som het det... Assosiasjoner er viktig for om man liker et navn. Når man begynner å assosiere navn med baby, blir det som regel helt nydelig Derfor, ikke bry deg om hva andre mener Anonymous poster hash: 566e3...b0d
Gjest Skrevet 9. oktober 2015 #8 Skrevet 9. oktober 2015 Kjente ei Elvira og hun blei langt over 90 år og langt derifra en gris eller katt. Synes det er mer sært å kalle dyra sine med mennenskelige navn! Anyway, Elvira er et vakkert navn
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #10 Skrevet 9. oktober 2015 Likerikke.. Anonymous poster hash: f1c15...6e4
skinnfilla Skrevet 9. oktober 2015 #12 Skrevet 9. oktober 2015 Liker Elvira kjempegodt ! Sto mellom det og Amanda her😊
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #14 Skrevet 9. oktober 2015 Liker ikke.. Anonymous poster hash: 4fd7b...6c6
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #15 Skrevet 9. oktober 2015 Evelina er penere Nå var no det er helt annet navn! Så skjønner ikke hva det hadde med spørsmålet å gjøre. Anonymous poster hash: d20a9...c4f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #16 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg liker navnet. En i familien som heter det som mellomnavn. Men jeg ser det liksom ikke helt for meg på et lite barn 😛 Anonymous poster hash: d20a9...c4f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #17 Skrevet 9. oktober 2015 Elvira er nydelig! Anonymous poster hash: a7bae...31d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #18 Skrevet 9. oktober 2015 Min ene jente heter det, er så fornøyd med valg av navn. Hadde noen andre alternativer men de bleknet veldig fort og valget ble veldig klart 😊 Anonymous poster hash: 525bb...47f
beef sister Skrevet 9. oktober 2015 #19 Skrevet 9. oktober 2015 Nei, jeg liker det ikke. Det er nok aller mest på grunn av dårlige assosiasjoner. Synes det har en hard lyd.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #20 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg har ei nydelig Elvira <3 Anonymous poster hash: 2c64e...3d3
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #21 Skrevet 9. oktober 2015 Evelina er penere Ja, det er Ingeborg også, men hva i svarten har det med saken å gjøre??? Men for å svare på spørsmålet, ja det er kjempefint! Anonymous poster hash: e781f...e09
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #22 Skrevet 9. oktober 2015 Liker ikke, sorry 😊 Anonymous poster hash: a99db...88b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå